اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبیک خبر داد

خروج خودروهای فرسوده از ناوگان حمل و نقل شهری آبیک

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آبیک گفت: خودروهای فرسوده اعم از مینی‌بوس‌های آبیک - قزوین و خودروهای سواری که عمر مفیدشان گذشته از ناوگان حمل و نقل شهری خارج می‌شوند.

خروج خودروهای فرسوده از ناوگان حمل و نقل شهری آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک حمید بغدادی امروز در جلسه حمل و نقل و بهبود ترافیک شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: با توجه به اعتراضات و درخواست‌های مردمی به ویژه دانشجویان مبنی بر مستهلک و فرسوده بودن مینی‌بوس‌های آبیک – قزوین، تسهیلات لازم برای تعویض مینی‌بوس‌ها آماده است که در این راستا هر دستگاه مینی‌بوس 80 میلیون ریال خریداری و 80 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به رانندگان آنها اعطا می‌شود.

وی افزود: متأسفانه برخی از رانندگان دارای خودروهای شخصی که عمر مفیدشان به اتمام رسیده برای جابه‌جایی مسافر اقدام می‌کنند که اگر اتفاقی نیز بیافتد، هیچ کس پاسخگو نیست، چراکه باید نسبت به جایگزین کردن خودروهای جدید به جای خودروهای فرسوده اقدام کنند.

این مسئول به سیاست‌ها و خط مشی تعیین شده از سوی شورای ترافیک استان قزوین اشاره کرد و افزود: ساماندهی و قیمت‌گذاری در حمل و نقل، طراحی آرم در معابر شهرها، ساماندهی ایستگاه‌ها، سازماندهی مدیریت شهری و خط‌کشی برای عبور عابران پیاده و ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری از جمله سیاست‌هاست که باید در شهرستان به مرحله اجرا درآیند.

معاون فرماندار آبیک بیان کرد: با توجه به درخواست رانندگان برون‌شهری و درون‌شهری مبنی بر افزایش نرخ‌ها، مصوب شده است که نرخ تاکسی‌های درون شهری و شهرک‌های خرم، قدس و مهر و نیز تاکسی‌های برون شهری زیر 20 کیلومتر، 15 تا 20 درصد افزایش یابد.

‌بغدادی یادآور شد: یک طرفه شدن خیابان شریعتی به سمت بلوار امام خمینی (ره) به تصویب رسیده و در حال اجراست، لذا از مسئولان می‌خواهیم که نسبت به نصب تابلو از خیابان عارف غربی به سمت مصلای نماز جمعه اقدام کنند.

‌وی بر تأمین سهمیه سوخت خودروهای سنگین حمل بار از سوی مسئولان ذیربط تأکید کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول