اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سابق آبیک:

وحدت مسئولان، آبیک را در مسیر توسعه قرار داده است

خبرگزاری فارس: فرماندار سابق شهرستان آبیک گفت: همدلی، وحدت و انسجام مسئولان این شهرستان را در مسیر توسعه قرار داده است.

وحدت مسئولان، آبیک را در مسیر توسعه قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، هوشنگ اعلایی در مراسم تودیع در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان آبیک ارتباط صمیمی مسئولان و مردم این شهرستان را مثال‌زدنی دانست و اظهار کرد: روز معارفه ساعت شنی را د‌ر مقابل خود وارونه‌ کردم، امروز یک طرف آن ساعت شنی تخلیه شده و پیمانه حضورم د‌ر شهرستان آبیک پرشده است.

وی هدایت و راهنمایی‌های امام جمعه شهرستان آبیک را سبب وحدت و انسجام بین مسئولان دانست و خاطر‌نشان کرد: در طول دو سال و هفت ماه خدمت به مردم بزرگوار آبیک کوچک‌ترین زحمت را برای فرمانداری نداشتند و جز ادب و بزرگواری چیزی از این مردم ندیدم.

فرماندار سابق شهرستان آبیک اضافه کرد: مسئولان این شهرستان از لحاظ اخلاقی، عملکردی و مدیریتی بهترین خدمت‌گزاران استان قزوین هستند چرا که با وحدت و همدلی توانسته‌اند این شهرستان را در مسیر توسعه قرار دهند.

وی افزود: هر خدمتی که در شهرستان آبیک انجام شده در مسیر رضایت‌مندی خدای متعال بوده است و از ته قلبم اعلام می‌کنم که در توسعه این شهرستان مسئولان بیشترین و مردم بالاترین نقش را ایفا کردند.

این مسئول از حسن نظر و توجه ویژه استاندار قزوین نسبت به شهرستان آبیک قدردانی کرد و اذعان کرد: هر زمان تماس، درخواست و تقاضایی از ایشان داشتم عنایت خاصی داشتند و در اعتلای شهرستان آبیک اهتمام ویژه ورزیدند.

فرماندار سابق شهرستان آبیک با تحسین سیادت و فقاهت امام جمعه شهر آبیک گفت: ایشان بهترین راهنما و رهبر برای مسئولان این شهرستان بودند.

وی یادآور شد: مسئولان هیچ‌گاه از ذهن بنده خارج نمی‌شوند و تجربیاتشان را به عنوان سرمایه عظیمی همراه خود خواهم داشت تا به مرور زمان از آنها استفاده کنم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول