اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک خواستار شد

‌تسریع در احداث دوربرگردان ‌حوزه انتهایی آبیک ‌

خبرگزاری فارس: فرماندار آبیک بر تسریع در احداث دوربرگردان در ابتدای حوزه شهرستان نظرآباد که انتهای حوزه آبیک نیز است، از سوی مسئولان استان البرز تأکید کرد.

‌تسریع در احداث دوربرگردان ‌حوزه انتهایی آبیک ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک هوشنگ اعلایی امروز در جلسه حمل و نقل و بهبود ترافیک شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: ابتدای حوزه استحفاظی استان البرز یعنی شهرستان نظرآباد، انتهای حوزه استحفاظی شهرستان آبیک است که به دلیل شیب تند و نبود دوربرگردان روزانه شاهد تصادفات و تخلفات زیادی در این مسیر هستیم.

وی افزود: از آنجایی که نقطه حادثه خیز مذکور در حوزه استحفاظی آبیک قرار ندارد، مسئولان نیز نمی‌توانند نسبت به احداث دوربرگردان اقدام کنند ولی با توجه به مکاتبات، گزارشات، تعاملات و توافقات لازم با مسئولان استان البرز مقرر شده که از سوی مسئولان این استان دوربرگردان احداث شود ولی انتظار داریم در آینده نزدیک این امر تحقق یابد.

این مسئول اضافه کرد: متأسفانه گاهی اوقات مشاهده شده علاوه بر تخلف و ورود غیرقانونی خودروهای سواری، خوروهای سنگین نیز در این مسیر تخلف می‌کنند.

فرماندار آبیک تصریح کرد: با توجه به مراجعات فراوان مردمی به فرمانداری و به ویژه دستگاه قضایی مبنی بر نبود دوربرگردان و وجود مشکلات عدیده تا زمان اجرایی شدن احداث دوربرگردان از سوی مسئولان استان البرز، برای جلوگیری از تخلفات و کاهش تصادفات طرحی از سوی مسئولان راهنمایی و رانندگی شهرستان آبیک ارائه شده که پس از بازدید میدانی و بررسی لازم با مسئولان شهرستان نسبت به ایجاد چهار مانع و نصب تابلو اقدام خواهد شد.

اعلایی اضافه کرد: در صورت امکان نسبت به احداث دوربرگردان از سه‌راهی روستای گازرسنگ به سمت شهر آبیک اقدام لازم انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با احداث دوربرگردان در انتهای حوزه استحفاظی شهرستان آبیک از سوی مسئولان استان البرز علاوه بر کاهش تصادفات و تخلفات، مردم با آرامش خاطر و امنیت از این مسیر رفت و آمد خواهند کرد.

این مسئول در پاسخ به سئوال مسئولان شهر خاکعلی مبنی بر جاده مگسال - خاکعلی اذعان کرد: جاده مگسال از راه‌های مهم مواصلاتی شهرستان البرز و آبیک است.

فرماندار آبیک ادامه داد: برای بهسازی و ترمیم جاده مگسال 2 میلیارد ریال اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبیک در نظر گرفته شده و 2 میلیارد ریال نیز از سوی مسئولان شهرستان البرز برای این امر در نظر گرفته شده است.

فرماندار آبیک اضافه کرد: تاکنون مبادله موافقت‌نامه لازم از سوی مسئولان استانی صورت نگرفته تا اقدامی برای تخصیص اعتبار صورت پذیرد.

اعلایی اظهار داشت: به تدریج زندگی شهری ایجاب می‌کند، هماهنگی‌های لازم در زمینه مدیریت شهری تقویت و پررنگ‌تر شده و تصمیمات مناسبی در زمینه حمل و نقل شهری انجام شود.

وی با استقرار خودروهای سواری مسیر آبیک - قزوین از پایانه واقع در سطح شهر به خیابان اصلی مخالفت کرد و گفت: انتقال این خودروها به دلیل ساماندهی حمل و نقل و کاهش بار ترافیکی شهر آبیک به خیابان اصلی کار صحیحی نیست.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول