اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای ترافیک آبیک مطرح شد

بیشترین تصادفات آبیک از ورودی آمادگاه به سمت این شهر است

خبرگزاری فارس: مسئولان راهنمایی و رانندگی آبیک بیشترین تصادفات در این شهرستان را از ورودی آمادگاه اصلی و عمومی به سمت شهر آبیک ذکر کردند.

بیشترین تصادفات آبیک از ورودی آمادگاه به سمت این شهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک امروز در جلسه حمل و نقل و بهبود ترافیک شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، مسئولان راهنمایی و رانندگی این شهرستان بر اصلاح نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای از سوی مسئولان دستگاه‌های ذیربط تأکید کردند.

مسئولان راهنمایی و رانندگی شهرستان آبیک در این جلسه بر نصب سرعت‌گیر در مسیر آمادگاه اصلی و عمومی به سمت شهر آبیک و یا افزایش بلوار شهدای آمادگاه تا ابتدای آمادگاه اصلی و عمومی از شهرک قدس از سوی شهرداری تأکید کردند.

مسئولان راهنمایی و رانندگی با اشاره به نقش راه، وسیله نقلیه و راننده در تصادفات، بر رعایت نکات ایمنی از سوی مردم تأکید و اعلام کردند که طبق قانون جدید راهور با متخلفان در این زمینه برخورد جدی خواهد شد.

علی یحیی‌پور شهردار آبیک نیز در این جلسه بر ایجاد خروجی جدید از سمت اتوبان قزوین – کرج به داخل شهر آبیک، از بلوار شهدای بحرین اعلام آمادگی کرد و افزود: در صورت موافقت مسئولان راه و شهرسازی این موضوع تحقق می‌یابد.

وی ادامه داد: پیش از اجرای پروژه شهرک صنعتی و شهرک دانشگاهی در ضلع شمالی اتوبان، طراحی لازم برای ایجاد میدان انجام شده و کار مطالعاتی آن صورت گرفته است.

این مسئول بر تعویض تمام تابلوهای جاده قدیم آبیک – قزوین به دلیل اشتباه بودن از سوی مسئولان راه و شهرسازی آبیک تأکید کرد و افزود: در صورت صدور مجوز از سوی راه و شهرسازی، شهرداری نسبت به اصلاح هندسی در مسیر اتوبان به داخل شهر آبیک پس از پل عابر پیاده  اقدام لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول