اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کاشمر در مجلس:

اقتصاد مقاومتی رشد تولید را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کاشمرو خلیل آباد در مجلس گفت: اقتصاد مقاومتی شکست دشمن را در پی دارد و می‌تواند رشد مناسبی را در تولید کشور رقم بزند.

اقتصاد مقاومتی رشد تولید را به دنبال دارد

محمد اسماعیل‌نیا ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن، اظهار کرد: خدمت به این انسان‌ها  که حماسه آفریدند دارای ارزش است.

نماینده مردم کاشمرو خلیل آباد در مجلس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور سلحشوری بهترین افراد این جامعه است که در آن برهه حساس از مال، جان و خانواده خود گذشتند و به دفاع از کشور پرداختند.

وی با تبریک ایام دهه کرامت، ضمن محکوم نمودن اقدام ددمنشانه دشمنان در توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) افزود: آمریکا و صهیونیست غاصب ام‌الفساد قرن هستند.

نماینده مردم خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی اقتصاد مقاومتی را امری اجتناب‌ناپذیر دانست و  گفت: اقتصاد مقاومتی شکست دشمن را در پی دارد و می‌تواند رشد مناسبی را در تولید کشور رقم بزند.

اسماعیل‌نیا افزود: برای رسیدن به ماموریت‌هایی که در اقتصاد مقاومتی ذکر شده است، ابتدا باید ظرفیت‌های موجود در کشور را شناسایی و به‌صورت یک بانک اطلاعاتی داشته باشیم.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول