اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مازندران خبر داد

راه‌اندازی معاونت امور بین‌الملل در امور زیارتی

خبرگزاری فارس: نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مازندران یکی از اقداماتی که در بعثه مقام معظم رهبری در حج در حال پیگیری است را برقراری ارتباط با حجاج سایر کشورهای اسلامی عنوان کرد و گفت: معاونت امور بین‌الملل بعثه شکل گرفت.

راه‌اندازی معاونت امور بین‌الملل در امور زیارتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری با اشاره به جایگاه رفیع حج اظهار داشت: اقلام فرهنگی برای اعزام حاجیان مازندران تهیه و در اختیار حجاج قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بعثه مقام معظم رهبری در مازندران عنوان کرد: روی جلد همه تمام کتاب و دعا‌های تهیه شده برای حجاج مازندران از عکس‌ شهدای استان بهره‌برداری شد تا زائران خانه خدا در ایام حج، شهدا را فراموش نکنند.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان مازندران در ادامه به حضور شورای فرهنگی در بین کاروان‌های حج تمتع اشاره کرد و گفت: شورایاوران نیز در کاروان‌های حج حضور دارند.

این مسئول یکی از اقداماتی که در بعثه مقام معظم رهبری در حج در حال پیگیری است را برقراری ارتباط با حجاج سایر کشورهای اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: معاونت امور بین‌الملل بعثه شکل گرفت که اهمیت ارتباط با دیگر زائران را پیگیری می‌کند.

یوسف‌پور از شناسایی 330 زائر مسلط به زبان‌های ترکی، عربی و انگلیسی خبر داد و اضافه کرد: در تلاش هستیم تا با استفاده از این زائران افکار شیعه و اسلام را معرفی کنیم.

وی متذکر شد: برای دست‌یابی به اهداف تعیین شده حدود 14 کلاس آموزشی با این زائران انجام شد و مبانی اعتقادی شیعه و سنی را برای این زائران بیان کردیم.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان مازندران در پایان از نیاز بعثه مقام معظم رهبری مازندران به روحانی برای اعزام به عتبات عالیات خبر داد و اذعان داشت: برای تامین روحانی، اطلاعیه جذب و گزینش روحانی نیز صادر شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول