اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):

مقام معظم رهبری چشم‌انداز آینده جنبش عدم تعهد را ترسیم کردند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) با راهبردی دانستن منویات مقام معظم رهبری در اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، گفت: تنها اراده ملت پاسخگوی کارشکنی‌ها و دشمنی‌های استکبار است.

مقام معظم رهبری چشم‌انداز آینده جنبش عدم تعهد را ترسیم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، سردار سالار آبنوش در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه تاکنون دشمنان انواع تهاجم و دسیسه را علیه جمهوری اسلامی ایران به کار بسته‌اند، اظهار کرد: ملت قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامی با تمام قدرت معنوی خویش امروز در برابر مستکبران و توطئه‌چینان ایستادگی و از حریم میهن اسلامی خویش پاسداری می‌کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین افزود: تلاش و توکل دائم به خداوند در هر زمان انسان را به قله‌های افتخار و عزت جهانی می‌رساند.

وی با بیان اینکه برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ یاوه‌گویان و مستکبران عالم در شرق و غرب کشاند، تصریح کرد: سخنان هوشمندانه، با تدبیر و ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب در افتتاحیه این اجلاس مسیری روشن را پیش روی جنبش قرار داده و مکر مستکبران را به خودشان برگرداند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: اقتدار و عزت نظام اسلامی در عرصه دیپلماتیک با برپایی این اجلاس پدیدار شده و ضعف دشمنان در اهداف و مقاصدشان نیز برای همگان آشکار شد.

آبنوش با تأکید بر توجه بیش از پیش به محرومان و مستضعفان کشور تصریح کرد: هر شخصی در هر پست و سمتی باید همواره قرب الهی و تلاش صادقانه را در اولویت کار‌های خویش داشته و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام بردارد.

وی ادامه داد: ملت ایران با حضور و مشارکت خویش در عرصه‌های مختلف همواره پایبندی خودش به اهداف نظام اسلامی را به همه ثابت کرده و امروز مهم است که مسئولان برای ارائه خدمات و دستاورد‌ها به این ملت شریف و ولایت‌مدار سعی و تلاش کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه اراده ایرانیان پاسخگوی تمام تحریم‌ها و کارشکنی‌های استکبار جهانی است، بیان کرد: باید همواره تلاش کنیم تا با اراده و تلاش یکپارچه خویش بتوانیم برای بلند آوازه‌تر کردن نام و رسم نظام اسلامی در جهان از هرچه داریم گذشته و جان خویش را در راه انقلاب اسلامی فدا کنیم.

آبنوش خاطرنشان کرد: قطعا مقاومت و پایداری ملت همواره الگوی تمام ملت‌ها و دولت‌های آزاده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول