اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه قم:

مقام معظم رهبری ایران را از کوران حوادث سختی عبور داده است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه قم گفت: رهبری معظم‌له بعد از امام ما را از کوران حوادث سخت عبور داده و از این پس، نیز این رهبری برای تمام جوامع و کشورهای اسلامی اهمیت بسزایی دارد.

مقام معظم رهبری ایران را از کوران حوادث سختی عبور داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام علی الهی ظهر امروز در گردهمایی بصیرتی کارکنان سپاه شاهرود که در حسینیه ثارالله برگزار شد، اظهار داشت: مکتب اسلام با استفاده از عزت به مذهبی تبدیل شد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمونه‏ای از این مذهب است.

وی افزود: هر کس می‌تواند به ظاهر این مکتب را قبول کند؛ اما کسی که از عمق جان آن را بپذیرد و به آن عمل کند، مذهبی است و اسلام واقعی را پذیرفته است مانند کسی که زائر امام رضا(ع) است از روی شناخت و ارادت خالصانه مذهبی به ایشان علاقه دارد.

استاد حوزه و دانشگاه قم افزود: اما زائر امام حسین(ع) از روی منش خود به ایشان ارادت دارد و شاید کافر یا مسیحی و یهودی باشد و فقط ظاهری ابراز ارادت می‏کند.

الهی بیان داشت: کسی که مسلمان است و اسلام آورده شاید ماهواره نگاه کند و بسیاری از کارهای مکروه و حتی حرام را نیز انجام دهد؛ اما کسی که مذهبی است، این کارها را انجام نمی‏دهد و اعمال خود را با احکام اسلام می‏سنجد و انجام می‏دهد.

استاد حوزه و دانشگاه قم اظهار داشت: شیعه بودن باید واقعی و در عمل باشد نه ظاهری؛ چراکه این شیعه واقعی و اسلام ناب است که دشمنان قسم‌خورده اسلام با آن مخالف هستند و متاسفانه مسلمانانی که ظاهراً اسلام دارند نیز از آنان حمایت می‌کنند.

الهی گفت: این انقلاب برای تشکیل حکومت جهانی اسلام به رهبری صاحب‏الزمان (عج) رخ داده و خود ایشان عنایت و توجه خاصی به این کشور انقلاب دارند و بسیاری از اتفاقات رخ داده در طول این سال‏ها مؤید توجه و عنایت ایشان برای حفظ این انقلاب است.

استاد حوزه و دانشگاه قم گفت: رهبری معظم‌له بعد از امام توانسته ما را از کوران حوادث سخت عبور دهد و از این پس، نیز این رهبری برای تمام جوامع اسلامی مهم است همان‏طور که بزرگان حوزه و دانشگاه و علمای بزرگ جهان اسلام از ایشان حمایت قاطع دارند.

فرمانده بسیج خاتم شاهرود نیز گفت: اتحاد و همدلی بسیجیان در هر زمان می‏تواند نابودکننده کفر و ظلم باشد و موجب به اهتزاز در آمدن پرچم اسلام در سراسر عالم شود.

حسین صادقچه اظهار داشت: نقش بسیجیان در حمایت و حفظ و نگهداری از آرمان‏های امام راحل و ارزش‏های انقلاب اسلامی بی‏بدیل است

وی افزود: در طول 33 سالی که از انقلاب می‌گذرد سپاه و بسیج این دو نهاد مقدس در هر جایی که به آن احساس نیاز شده وارد شده و هیچ گاه بسیجیان صحنه را خالی نگذاشته است.

فرمانده بسیج خاتم شاهرود عنوان کرد: بسیجیان حضور برجسته و تمام عیاری از خود به نمایش درآورده‌اند و از معیار‌های دین صیانت کرده‌اند.

صادقچه با بیان اینکه انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تاکنون همواره در آماج تهاجم و دشمنی‌های مستکبران قرار گرفته است، تصریح کرد: ملت رشید و قهرمان ایران با قدرت و عظمت والای خود در هر زمان دشمنان را شکست داده و موجب اقتدار و جاودانگی اسلام شدند.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول