اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی کنفرانس مدیریت و تولید ملی:

فرمایشات رهبری در خصوص تولید ملی تبیین شود

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی گفت: باید با رویکرد علمی به تبیین فرمایشات استراتژیک مقام معظم رهبری در بحث تولید ملی در این کنفرانس پرداخته شود.

فرمایشات رهبری در خصوص تولید ملی تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمد شیرازی‌پور در نخستین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی که پیش از ظهر امروز در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد اظهار کرد: هدف از برگزاری این کنفرانس، تبیین فرمایشات استراتژیک مقام معظم رهبری در بحث تولید ملی و اقتصاد مقاومتی با رویکردی علمی است.

وی افزود: بیش از 120 نفر مقالات خود را به صورت شفاهی در این کنفرانس ارائه خواهند کرد و این امر نشان‌دهنده فعالیت بالای جامعه علمی کشور است.

دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی با بیان اینکه تبادل نظر میان دانشجویان و محققان از دیگر اهداف این کنفرانس محسوب می‌شود گفت: همه دست‌اندرکاران کنفرانس مدیریت و تولید ملی در صدد فعالیت علمی بوده و امیدواریم به این هدف دست یابیم.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر قم نیز همکاری خوبی با مدیران این کنفرانس داشته است و برخی نهادهای دیگر نیز کمک‌های علمی به برگزاری این همایش داشته‌اند.

شیرازی‌پور با اشاره به چاپ مجموعه مقالات کنفرانس افزود: خلاصه مقالات نیز به صورت جداگانه تدوین و چاپ شده و در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی خاطر نشان کرد: این کنفرانس به عنوان نخستین تجربه موفقیت چشمگیری داشته و امیدواریم در دوره‌های بعدی بتوانیم امکانات بیشتری برای شرکت‌کنندگان در زمینه پذیرش تا مراحل بالاتر فراهم کنیم.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول