اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع):

صلابت و قدرت معنوی رهبری تمام توطئه‌ها را خنثی کرده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) گفت: صلابت، اقتدار، قدرت معنوی رهبر معظم انقلاب و بصیرت بالای مردم همه توطئه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی کرد.

صلابت و قدرت معنوی رهبری تمام توطئه‌ها را خنثی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان محمد رضایی بعد از ظهر امروز در گردهمایی سیاسی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله(ص) دهقائد در شهرستان دشتستان اظهار داشت: تحولات اخیر منطقه و شمال آفریقا و همچنین اعتراضات مردم شهرهای آمریکا و اروپا نشانه‌ای بر اضمحلال قدرت‌های استکباری و ایجاد قطب‌بندی‌های جدید در عرصه جهان است.

این مسئول خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در حال حاضر در اوج اقتدار و عزت و آمریکا و متحدانش در بدترین شرایط سیاسی، اجتماعی و اقتصادی گرفتار شده‌اند و این نشان‌دهنده همان پیام حضرت امام(ره) است که فرمود" قرن آینده، قرن اسلام خواهد بود".

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ضمن شناساندن جریان‌های متفاوت سیاسی و فکری راه صحیح را در پیش پای ملت گذاشتند و خطرات آینده را نیز گوشزد کردند.

رضایی افزود: امام روح‌الله معتقد بودند که در آینده، انقلاب اسلامی دچار جریان‌هایی خواهند شد که صورت واقعی خود را در پس شعارهای اسلامی پنهان کرده و سعی می‌کنند انقلاب را از مسیر خود منحرف سازند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) به هدایت‌های پیامبر گونه رهبر فرزانه انقلاب در عصر فتنه پرداخت و خاطر نشان کرد: صلابت، اقتدار، قدرت معنوی رهبر معظم انقلاب و بصیرت بالای مردم همه توطئه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی کرد.

وی گفت: انقلاب اسلامی در اوج اقتدار تاریخی خود قرار گرفته و این اقتدار با حساس‌ترین زمان تاریخی مواجه شده است.

رضایی خطاب به بسیجیان گفت: شما باید با بینش صحیح و بصیرت بالایی که دارید، جریان‌های فتنه‌گر را شناخته خطر آنها را گوشزد کرده و ماهیتشان را افشا کنید.

در این مراسم به سئوالات سیاسی بسیجیان پاسخ داده شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول