اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

همایش «مهر ایران، مرهم آذربایجان» در راستای عمل به فرمایش رهبری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: همایش ملی «مهر ایران، مرهم آذربایجان» در راستای عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص زمینه‌سازی برای ادامه پذیرش کمک‌های مردمی به ویژه کمک‌های افراد خیّر و نوع‌دوست برگزار می‌شود.

همایش «مهر ایران، مرهم آذربایجان» در راستای عمل به فرمایش رهبری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در نشستی با رؤسای هیئت امنای جمعیت‌های خیریه آذری‌زبان مقیم تهران، اظهار کرد: امیدواریم با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی بتوانیم به گفته ایشان مبنی بر تبدیل شدن این حادثه به سکوی پرش و دگرگونی منطقه جامه عمل بپوشانیم.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط دولت در خصوص امدادرسانی و بازسازی مناطق زلزله‌زده، به تشریح حادثه و اتفاقات ناگواری این حادثه پرداخت و افزود: اعضای هیئت دولت و شخص رئیس جمهوری در بازدیدی که از مناطق زلزله‌زده داشته‌اند بر ضرورت تسریع در بازسازی تاکید دارند و همه تلاش دولت بر کمک‌رسانی هر چه بیشتر به زلزله‌زدگان است.

استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش تجمیع کمک‌های غیردولتی و صرف آن در موارد مورد نیاز زلزله‌زدگان است و حضور پررنگ جمعیت‌های خیّریه به خصوص آذری‌زبانان در این همایش می‌تواند روحی تازه به مناطق زلزله‌زده ببخشد.

بیگی از جمعیت‌های خیّریه درخواست کرد تا اعضای زیرگروه خود را برای کمک به زلزله‌زدگان و حضور در همایش «مهر ایران، مرهم آذربایجان» ساماندهی کنند تا شاهد برگزاری هر چه بهتر این همایش و جمع‌آوری کمک‌های مردمی خوبی باشیم.

علی‌اکبر آقایی،‌ رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست،‌ اظهار کرد: ‌تلاش‌های زیادی برای نوسازی مناطق زلزله‌زده در حال انجام است ولی این حجم کاری کافی نیست و نیازمند کار و کمک‌های بیشتری است.

وی با بیان اینکه مجلس در کنار دولت و مردم است، افزود: حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در روزهای نخست وقوع زلزله در مناطق زلزله‌زده نشان از توجهی است که مجلس به این موضوع دارد.

آقایی همچنین گفت: مجلس آماده تصویب هر نوع طرح یا لایحه برای حمایت و پشتیبانی مالی برای کمک به زلزله‌‌زدگان آذربایجان‌‌شرقی است.

در ادامه این نشست برخی از رؤسای جمعیت‌های خیّریه به ارائه نظرات خود  پرداخته و حمایت خود را از برگزاری این همایش اعلام کردند.

همایش «مهر ایران،‌ مرهم آذربایجان» از سوی ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی بیست و پنجم شهریورماه جاری در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود.

علاقمندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق سایت www.bazsazi-as.ir و سامانه پیام کوتاه 30008737 یا شماره تلفن 5575090 ثبت‌نام به عمل آورند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول