اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

خط‌ شکنی سپاه فتح در امر تولید و عمل به فرمان رهبری

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از خط‌ شکنی سپاه فتح در امر تولید و عمل به فرمان رهبری در سال تولید ملی خبر داد.

خط‌ شکنی سپاه فتح در امر تولید و عمل به فرمان رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یونس امیری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: به برکت دفاع مقدس و الگوگیری از رزمندگان در روزهای سخت و طاقت فرسای جنگ، تحریم‌های دشمن قادر نیست اندک ضربه‌ای به مردم و این کشور وارد کند.

فرمانده سپاه فتح با اشاره به هدف دشمن ابراز کرد: امروز جنگ نرم و جنگ اقتصادی از توطئه‌های بزرگ دشمن علیه نظام بوده تا باورهای دینی و غیرت زنان و مردان این سرزمین را نشانه‌گیری کند.

وی در ادامه افزود: با توجه به نام‌گذاری سه سال پیاپی به نام‌های همت و کار مضاعف، جهاد اقتصادی، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی همه ما موظفیم در راه مقاومت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بر دشمن غالب شویم و اقتدار ملی ایران بر جهانیان ثابت کنیم.

خط شکنی سپاه فتح در زمینه تولید ملی

امیری از خط شکنی بسیج، سپاه فتح و رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و خاطرنشان کرد: همه این ارگان‌ها درصدد هستند تا طرح‌های دشمن را شناسایی و در جهت انهدام آن‌ها گام‌های مؤثری بردارند.

وی در ارتباط با فعالیت سپاه فتح در راستای تولید ملی تصریح کرد: تا به امروز و بعد از نامگذاری سال به فرمان مقام معظم رهبری در راستای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گام‌های بزرگی را برداشتیم که با اتکای به قدرت پروردگار در حدود 20 جلسه مهم در زمینه تولید برگزار کردیم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: ما امروز در زمین‌های متعلق به سپاه فتح استان کارهای بزرگی را برنامه‌ریزی و اجرا کردیم، اردو گاه‌هایی که نیازی متوجه آن‌ها نبود مکان تولیدی برای بسیجیان قرار دادیم و با ایجاد اشتغال کمک‌های شایانی را به این قشر از جامعه داشتیم.

وی ابراز کرد: در بحث تولید مرغ محلی و صنعتی همچنین پرورش ماهی و تولید میوه و زراعت در استان سپاه فتح به فرمان رهبر لبیک گفته و وارد عرصه تولید شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول