اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن خبر داد

راه‌اندازی 14خانه قرآن روستایی در بروجن تا پایان امسال

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن گفت: تا پایان امسال 14خانه قرآن روستایی در این شهرستان با دریافت مجوز فعالیت راه‌اندازی خواهد شد.

راه‌اندازی 14خانه قرآن روستایی در بروجن تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام مجید الهیان بعد از ظهر امروز در نشست فعالان کانون‌های فرهنگی و قرآنی این شهرستان، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت و استعداد خوب فعالیت‌های قرنی در سطح شهرستان بروجن با بر نامه ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‎های به عمل آمده با بخشداری‌ها و دهیاری‌های این شهرستان، امسال 14خانه قرآن روستایی در نقاط مختلف این شهرستان مجوز فعالیت دریافت می‌کنند.

وی افزود :  از این تعداد، هفت خانه قرآن در بخش گندمان و هفت خانه نیز در بخش بلداجی این شهرستان با صدور مجوز فعالیت راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن ادامه داد: با شروع به کار این خانه‌های قرآنی تعدادی اقلام فرهنگی از قبیل رحل، قرآن و لوازم اداری به آنان اهدا خواهد شد.

الهیان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت موجود، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن آمادگی لازم برای صدور مجوز و راه‌اندازی 30 خانه قرآن روستایی را در سطح این شهرستان دارد و از تمامی فعالان قرآنی دعوت به عمل می‌آید تا برای راه‌اندازی خانه قرآن روستایی به کانون قرآن این اداره مراجعه و برای شرکت در این امر فرهنگی و قرآنی و ترویج و نشر فرهنگ و معارف قرآن و اهل بیت اقدام کنند.

وی قرآن کریم را برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت و همچنین رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال در تمام مراحل زندگی عنوان کرد و افزود: تدبر در قرآن یکی از ضرورت‌ها و توصیه‌های دینی به همه مسلمانان است و خداوند در قرآن کریم خطاب به پیامبر اکرم(ص) مى‌فرماید کتابى مبارک بر تو فرو فرستادیم تا در آیاتش تدبر کنند و خردمندان از آن پند گیرند.

الهیان قرآن کریم را کتاب انسان‌ساز برای بشر دانست و خاطرنشان کرد: هر کس بخواهد رستگار شود و در دنیا و آخرت زندگی سعادتمندی داشته باشد باید با قرآن انس بگیرد و زندگی خود را بر اساس آن بنا کند.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول