اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی دانشجویان جهان اسلام:

تبریز به میراث‌داری و پاسداری قرآن افتخار می‌کند

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: شهر تبریز به پاسداری و میراث‌داری قرآن کریم افتخار می‌کند.

تبریز به میراث‌داری و پاسداری قرآن افتخار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان جهان در تبریز با اعلام این مطلب افزود: برگزاری مسابقات قرآنی توفیقی الهی برای دارالمومنین، تبریز و شهروندان این شهر بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برکات و نفحات این رویداد بزرگ معنوی تا سال‌ها در شهر تبریز ساری و جاری خواهد بود.

شهردار تبریز با اعلام اینکه دانشجویان به عنوان طلایه‌داران علم و دانش فضای قرآنی را در تبریز ایجاد کردند، این اتفاق و رویداد معنوی را زمینه‌ساز ترغیب و نزدیکی هرچه بیشتر قشرهای مختلف مردم به این کتاب الهی ارزیابی کرد.

وی گفت: میزبانی تبریز برای این مسابقات تعهد و مسئولیت مدیریت شهری تبریز را بالا برد تا تمام دست‌اندرکاران و مسئولان مدیریت شهری در برگزاری این مسابقات سنگ تمام بگذارند و پرچم جمهوری اسلامی را از تبریز به عنوان تداوم‌بخش جریان اشاعه فرهنگ قرآنی در سطح کشور و منطقه به اهتزاز درآورند.

نوین در ادامه از قرآن به عنوان کتاب رحمت و مغفرت یاد و تصریح کرد: بر اساس آموزه‌های این کتاب آسمانی باید در برابر دشمنان و کفار با شدت و قاطعیت و در مواجهه با دوستان با مهر و محبت برخورد کرد.

وی برگزاری محافل و مسابقات قرآنی را زمینه‌ساز اتحاد اسلامی دانست و گفت: محافل قرآنی در اتحاد جهانی مسلمانان تحت لوای قرآن و اتحادیه‌های جهانی قرآن بسیار اثربخش است.

شهردار تبریز، جهاد دانشگاهی را مولود انقلاب اسلامی دانست و افزود: این مجموعه فعالیت‌های بسیاری در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی داشته که باید قدردانی کرد.

وی گفت: مدیریت شهری تبریز به میزبانی این دوره از مسابقات افتخار می‌کند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول