اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد ‌سوادکوه:

کانون قرآن و عترت در سوادکوه تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه با تاکید بر تعمیق باورهای فرهنگی گفت: کانون قرآن و عترت در شهرستان سوادکوه تشکیل می‌شود.

کانون قرآن و عترت در سوادکوه تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، موسی پهلوان بعدازظهر امروز در جلسه آسیب‌شناسی حوزه جوانان شهرستان سوادکوه با اشاره به لزوم بررسی کارشناسانه مسائل مربوط به جوانان بیان داشت: نهادینه کردن ارزش‌های دینی و قرآنی و سیره اهل بیت (ع) باید در بین جوانان و دانشگاهیان نهادینه شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه افزود: ادارات و نهادهای علمی و اجرایی راهکارهای عملی و علمی دستیابی به اهداف فرهنگی و دینی در بین جوانان را تبیین کنند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به اعضای شورای فرهنگ عمومی برای بکارگیری از جان و ذهن و فکر و وقت اعضا برای دستیابی به اهداف، یادآور شد: تاکید مقام معظم رهبری برای توسعه فعالیت‌های عمیق فرهنگی باید در سرلوحه فعالیت‌های مدیران فرهنگی باشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه به برنامه‌ریزی برای تشکیل انجمن‌ها و گروه‌های دینی و مذهبی در سوادکوه اشاره و خاطرنشان کرد: کانون قرآن و عترت در شهرستان سوادکوه تشکیل می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه گفت: برگزاری همایش‌های نهج البلاغه، توزیع جزء 30 در مراکز علمی، تشکیل حلقه‌های معرفت جوانان، تعیین اساتید مجرب در آموزش قرآن و نهج البلاغه و حفظ فرهنگ سنتی باید در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی لحاظ شود.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول