اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهربابک عنوان کرد

ثبت‌نام 12 هزار و 470 دانش‌آموز در مدارس شهربابک

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهربابک اظهار داشت: 12 هزار و 470 دانش‌آموز در ‌واحد‌های آموزشی شهرستان شهربابک ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 12 هزار و 470 دانش‌آموز در مدارس شهربابک

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، عباس شفیعی‌خواه ظهر امروز ‌در جلسه آمادگی مدیران مدارس شهربابک برای آغاز سال تحصیلی جدید، برگزاری اجلاس شش روزه جنبش عدم تعهد در ایران در سه سطح کارشناسان ارشد‌، وزارت خارجه و سران کشورهای عضو عدم تعهد را شکست نکبت بار برای صهیونیست و پیروزی ‌عزتمندی برای ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: برگزاری موفق این اجلاس نشان داد که آمریکا باید روابط خود را با صهیونیست قطع و با 57 کشور اسلامی رابطه برقرار کند.

وی به نامگذاری‌ سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: باید با صرفه‌جویی ‌منطقی، حذف ‌هزینه‌های غیر‌ضروری، استفاده بهینه از منابع موجود‌، نخریدن اجناس خارجی‌، مصرف کمتر در آب‌، برق‌، گاز‌، کاغذ این گفته مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانیم.

شفیعی‌خواه به ثبت‌نام 12 هزار و 470 نفر دانش‌آموز در 162 واحد آموزشی شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: در سال تحصیلی جدید شاهد افتتاح چهار مدرسه قرانی، دو مدرسه شاهد و 80 کلاس پایه ششم در مدیران شهربابک هستیم.

‌وی با بیان اینکه همزمان با جشن شکوفه‌ها جشن پایه ششم نیز در تمام مدارس ابتدایی شهربابک به طور همزمان در روز 29 شهریور ماه انجام می‌شود از برگزاری جشن شکوفه‌ها و جشن پایه ششم در دبستان معصومیه و جشن بازگشایی در روز اول مهر ماه مدرسه شهید برفه‌ای با حضور مسئولان شهرستان به طور نمادین خبر داد.

شفیعی‌خواه خواستار توجه بیشتر مدیران مدارس به مسئله ایاب و ذهاب دانش‌آموزان‌، برگزاری نماز جماعت‌، جلسات قرائت قرآن، ‌ورزش و بهداشت فردی دانش‌آموزان‌، ‌توجه به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان به طور همزمان و تربیت نیرو‌های متخصص متعهد شد.

به گزارش فارس در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس‌، امروز نخستین نشست راویان دفاع مقدس و مدیر آموزش و پرورش شهربابک تشکیل شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول