اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره خبر داد

تحصیل 1000 دانش‌آموز خرم‌دره‌ای در مقطع اول ابتدایی

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره گفت: در سال تحصیلی جدید تعداد یک هزار دانش‌آموز در مقطع اول ابتدایی تحصیل خواهند کرد.

تحصیل 1000 دانش‌آموز خرم‌دره‌ای در مقطع اول ابتدایی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، احمد بختیاری صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه پروژه مهر در دو حوزه فضاها و ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی است، گفت: امسال در آموزش و پرورش یک رویکرد تحول با نام تحول بنیادین نیز مطرح است.

وی افزود: بر اساس این تحول نظام 1-3-3-5 به نظام 3-3-6 تبدیل شده و کلاس ششم ابتدایی اضافه می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره اضافه کرد: این تحول از نظر فضا و همچنین محتوا کتاب‌ها نیز نیاز به تحول دارد که به همین دلیل در سال جاری کارها زودتر از سال‌های گذشته انجام شد.

وی با بیان اینکه ما فعالیت‌ها را دو ماه زودتر از همیشه آغاز کردیم، اظهار داشت: 31 تیر ماه سال جاری به منزله 31 شهریور ماه بود و همه کارهایی که باید تا 31 شهریور صورت می‌گرفت تا پایان تیر ماه انجام شد.

بختیاری به ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش خرم‌دره اشاره و بیان داشت: همه همکاران نسبت به تدریس در کلاس و مدرسه در نظر گرفته شده آگاه هستند.

وی افزود: علاوه بر تحول بنیادین در سراسر کشور، تحولی دیگر نیز در شهرستان خرم‌دره مبنی بر ایجاد مراکز و مدارس خاص به وجود آمده است.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره از فعالیت شش مدرسه خاص و شاهد در این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: این مدارس شامل دو مدرسه تیزهوشان، دو مدرسه شاهد و دو مدرسه خاص قرآنی خواهد بود.

وی افزود: این مدارس به دلیل خاص بودن نیازمند توجه خاص نیز هستند به گونه‌ای که مدرسه تیزهوشان باید به صورت کامل هوشمند بوده و دارای لابراتوار زبان و آزمایشگاه‌های زیست و شیمی نیز باشد.

بختیاری با اشاره به اضافه‌شدن پایه ششم ابتدایی خاطرنشان کرد: در این زمینه 32 کلاس درس اضافه شده است که به دلیل قراردادن درسی با عنوان درس فناوری در این پایه ابتدایی، باید هر کلاس دارای تجهیزات رایانه و همچنین پرده نمایش باشد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول