اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم خبر داد

ثبت‌نام 9 هزار دانش‌آموز در 436 کلاس درس در جم

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش جم از ثبت‌نام 9 هزار دانش‌آموز در 436 کلاس درس در جم خبر داد.

ثبت‌نام 9 هزار دانش‌آموز در 436 کلاس درس در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان جم ضمن تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد تاثیرگذار در تمام جامعه است و تقریبا تمام خانواده‌ها به نوعی با این نهاد مرتبط هستند.

وی افزود: امسال نسبت به سال‌های گذشته مهر متفاوتی داریم زیرا در مهر امسال شاهد اجرای سند تحول بنیادین خواهیم بود که در واقع با اجرای این سند عقب‌ماندگی‌های این دستگاه عظیم انسانی جبران خواهد شد و فرصت شکوفاسازی در آموزش و پرورش احیا می‌شود و این سند منشور آموزش و پرورش برای دهه‌های آینده است.

رئیس آموزش و پرورش جم خاطر نشان کرد: به یاری خداوند متعال امکانات و تجهیزات مورد نیاز تهیه و بین بیشتر مدارس توزیع شده و با آمادگی کامل به استقبال مهر ماه و پذیرایی دانش‌آموزان عزیز شهرستان خواهیم رفت.

اسکندری تصریح کرد: امسال در این شهرستان بیش از 9 هزار دانش‌آموز ثبت‌نام کرده‌اند که در 436 کلاس درس شامل 255 کلاس ابتدایی، 66 کلاس راهنمایی و 115 کلاس دبیرستان به کسب علم و معرفت می‌پردازند.

وی اضافه کرد: چون کتاب‌های پایه‌های دوم و ششم ابتدایی به‌طور کامل تغییر کرده برای تمامی همکاران ابتدایی دوره‌های ضمن خدمت تدارک دیده شد که در دو حوزه جم و ریز این دوره‌ها برگزار که با حضور حداکثری همکاران بزرگوار همراه بود.

رئیس آموزش و پرورش جم بیان کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای کیفیت بخشیدن به امر تعلیم و تربیت استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

در این نشست سایر مسئولان نیز برای آغاز سال تحصیلی جدید اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول