اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس

همایش نقد کتاب «پایی که جا ماند» در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس همایش نقد کتاب «پایی که جا ماند» در استان زنجان برگزار می‌شود.

همایش نقد کتاب «پایی که جا ماند» در زنجان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام فیروزعلی خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 20 نفر از مبلغان غیربومی به منظور سخنرانی با محوریت دهه کرامت و هفته دفاع مقدس به مساجد و مدارس استان زنجان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه روحانیون بومی به مدارس و مساجد استان زنجان اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: این روحانیون به منظور به صدا درآوردن زنگ هفته دفاع مقدس در مدارس و سخنرانی در مساجد حضور پیدا می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس همایش نقد کتاب «پایی که جا ماند» در استان زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این همایش با حضور نویسندگان کتاب و توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از ایثارگران و بسیجیان پایگاه امام علی (ع) در مجتمع فرهنگی و تبلیغی ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود، ادامه داد: دیدار با ایثارگران هیئتی هشت سال دفاع مقدس توسط شورای هیئات مذهبی استان از دیگر برنامه‌‌های پیش‌بینی شده اداره کل تبلیغات اسلامی استان در هفته دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام خسروی به برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی بین بسیجیان پایگاه امام علی(ع) و خانواده آنها اشاره کرد و افزود: برگزاری جشن و سخنرانی و مسابقه به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س)، شاه‌چراغ (ع) و امام رضا(ع) با محوریت مساجد از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در دهه کرامت است.

وی با اشاره به استقبال از خادمان امام رضا (ع) در استان زنجان و حضور هیئت‌های مذهبی در مراسم ویژه خادمان در حسینیه اعظم زنجان خاطر نشان کرد: مرکز مشاوره فرهنگی و دینی ویژه دختران 10 تا 20 ساله در محل فرهنگسرای قرآن و عترت نیز از دیگر برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت دهه کرامت محسوب می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت مراکز ویژه مشاوره دینی و فرهنگی ویژه دختران 10 تا 20 سال در یکی از مراکز شهر زنجان راه‌اندازی می‌شود.

وی به راه‌اندازی سایت مرکز تخصصی عفاف و حجاب در دهه کرامت اشاره کرد و گفت: ارائه فراخوان وبلاگ‌نویسی فرهنگی و دینی ویژه دختران 10 تا 20 توسط سایت تبیان اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز از جمله برنامه‌های ویژه دهه کرامت به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام خسروی با تاکید بر اینکه کانون تخصصی حجاب و عفاف در استان زنجان راه‌اندازی می‌شود،‌ ادامه داد: این کانون به مناسبت دهه کرامت در استان ایجاد می‌شود.

وی به برگزاری مسابقه عفاف و حجاب به مناسبت دهه کرمت در استان زنجان اشاره کرد و افزود: این مسابقه ویژه خانواده‌های پرسنل اداره کل تبلیغات اسلامی استان، شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان، روحانیون مستقر و روحانیون خود استقرار استان زنجان طراحی شده است.

رئیس اداره فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه 90 عنوان کتاب با محوریت و موضوع دفاع مقدس در کتابخانه‌های مردمی زیر پوشش اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان توزیع می‌شود، اضافه کرد: این کتاب‌ها عناوین مختلفی از جمله "هشت سال این گونه گذشت" دارند.

وی اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان هماهنگی و حمایت‌های لازم را از مراسم چهار مسجد اسلام‌آباد، درمانگاه، بی‌سیم و امجدیه که به نام امام رضا(ع) مزین شده است، انجام می‌دهد.

همچنین با اشاره به اینکه سالروز میلاد حضرت معصومه (س) با عنوان روز دختر نام‌گذاری شده است، یادآور شد: دختران و جوانان امروز باید در رعایت عفاف و حجاب از این بانوی نمونه الگو بگیرند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول