اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س):

برنامه‌های دهه کرامت محتوا محور باشد

خبرگزاری فارس: تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) بر محتوا محور بودن برنامه‌ها و جشن‌های دهه کرامت در زمینه‌های مختلف تاکید کرد.

برنامه‌های دهه کرامت محتوا محور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه علیها السلام، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امروز در هشتمین جلسه ستاد دهه کرامت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) اظهار کرد: در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت توجه به بعد محتوایی و کیفیت باید مقدم بر شکل ظاهری و تزئینی آن باشد.

وی با اشاره به تاثیرگذاری فرهنگی برنامه‌های دهه کرامت بر آحاد جامعه بیان کرد: برنامه‌های این دهه باید به گونه‌ای باشد که موجب ارتقای سطح فرهنگی و بینش دینی زائران و مجاوران شود.

در ادامه حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی سرپرست معاونت فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) طی سخنانی ابراز کرد: ستاد دهه کرامت این آستان با برگزاری جلسات متعدد و با بررسی و بازخوانی برنامه‌های دهه کرامت در سال‌های گذشته توانسته الگوی مناسبی را برای جشن‌های امسال ارائه کند.

وی عنوان کرد: نورافشانی در شب اول دهه کرامت، تهیه کلیپ‌های صوتی و تصویری با موضوع این دهه و پخش آن از طریق صدا و سیما، برگزاری آیین خطبه‌خوانی و همایش بزرگ خادمان در روز میلاد حضرت معصومه(س)، تجلیل از خواهران خوش حجاب، برگزاری جشن کرامت در دیگر سازمان‌ها و نها‌دهای استان و برپایی میز گردهای تخصصی از برنامه‌های تدوین شده در این دهه هستند.

حسینی افزود: تولید محصولات فرهنگی، اعزام خادمان کریمه اهل بیت (س) همراه با کاروان برنامه «زیر سایه خورشید» به شهر‌های مختلف، برگزاری جشن کرامت به طور ویژه در استان بوشهر و برگزاری نمایشگاه کریمه اهل بیت(س) از دیگر برنامه‌های ستاد دهه کرامت حرم حضرت معصومه(س) هستند.

وی خاطر نشان کرد: برنامه مهمانی ملکوت و تجدید میثاق علما با حضرت معصومه(س)، برگزاری جشن تکلیف دختران در روز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و جشن تکلیف پسران در روز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، تولید و عرضه چادر برای زائران با حجاب نامناسب، غبارروبی، برگزاری حلقه‌های معرفت و مراسم‌هایی با موضوع دفاع مقدس و بیداری اسلامی نیز از جمله برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر هستند. 

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول