اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد:

نتیجه برنامه‌های تربیتی دهه کرامت نمود عملی داشته باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد بر برون داد تربیتی برنامه‌های دهه کرامت تاکید کرد و گفت: نتیجه برنامه‌های تربیتی دهه کرامت باید نمود عملی داشته باشد.

نتیجه برنامه‌های تربیتی دهه کرامت نمود عملی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی جشن‌های دهه کرامت که در محل اداره ارشاد گناباد برگزار شد، اظهار داشت: خواندن دعا و زیارت در دهه‌کرامت کافی نیست و یابد سیره امام رضا(ع) در این دهه تبیین شود چرا که بیان سیره امام رضا(ع) مهم‌تر از این است که بگوییم آن حضرت را دوست داریم.

فرماندار گناباد بر برون داد تربیتی برنامه‌های دهه کرامت تاکید کرد و گفت: نتیجه برنامه‌های تربیتی دهه کرامت باید نمود عملی داشته باشد.

علی قنبری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد نیز در ادامه شیوه‌نامه شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی جشن‌های دهه کرامت را قرائت و وظایف شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی شهرستان‌ها را بیان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد بر توجه به بصیرت‌افزایی برنامه‌ها حول محور معرفت رضوی و ارتقای بینش معنوی مردم تاکید کرد.

قنبری تصریح کرد: هدف از تشکیل این شورا گسترش و افزایش شناخت و معرفت عمومی نسبت به حضرت ثامن‌الحجج علی ابن موسی‌الرضا(ع) و حضرت معصومه(س) است.

وی گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های دهه کرامت برگزاری جشنواره شعر رضوی، همایش پیاده‌روی رضوی، نمایشگاه کتاب رضوی و نورافشانی در مساجد است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول