اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر نکا:

تاکسی‌های نکا به کپسول اطفای حریق مجهز شدند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر نکا و حومه گفت: تمام تاکسی‌های شهری نکا به کپسول اطفای حریق مجهز شدند.

تاکسی‌های نکا به کپسول اطفای حریق مجهز شدند

روح‌الله جمشیدی اردشیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا بیان داشت: اکنون بیش از 200 تاکسی فعال شهرستان به کپسول‌های اطفای حریق مجهز شده و به صورت عملی آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: رانندگان می‌توانند با تجهیزات ابتدایی و حضور در محل حادثه قبل از رسیدن مأموران اورژانس و آتش‌نشانی و آگاهی و انجام اقدامات اولیه از بروز آسیب‌های زیادی به مصدومان و سانحه‌دیدگان جلوگیری کنند.

جمشیدی هدف از اجرای این طرح را حضور رانندگان تاکسی در وقوع حوادث جاده‌ای بنا بر موقعیت شغلی آنها دانست که با حضور به موقع می‌توانند از عمق حادثه جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اهمیت و تأثیر آموزش در نهادینه کردن فرهنگ احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی علاوه بر حفظ جان خود سلامت هموطنان را نیز تضمین می‌کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر نکا و حومه همچنین با اشاره به در پیش بودن فصل مدرسه تصریح کرد: این مسئله یعنی مجهز شدن به کپسول حریق در خودرو؛ باید در سرویس مدارس شهرستان نیز مورد توجه قرار گیرد.

جمشیدی گفت: سرویس‌هایی که با هماهنگی این سازمان برای مدارس در نظر گرفته شده از ایمنی لازم برخوردار است و آموزش و پرورش باید درباره بقیه سرویس‌ها نیز دقت لازم را اعمال کند.

وی با اشاره به دوره‌های مختلف آموزشی افزود: دوره‌های مختلف آشنایی با کمک‌های اولیه نیز از دیگر آموزش‌های مورد نیاز رانندگان است که در این راستا نیز با همکاری مرکز فوریت‌های پزشکی، رانندگان با نحوه کمک‌رسانی به مصدومان آشنایی پیدا می‌کنند.

جمشیدی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی خاطرنشان کرد: همایش تجلیل از فرزندان نمونه تاکسیرانان نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این ایام بوده است که با استقبال خانواده‌ها روبه‌رو بوده است، همچنین برگزاری چنین همایشی در ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی جدید موثر است.

مدیرعامل تاکسیرانی نکا و حومه که خود یکی از اعضای کمیته فرهنگی شهرداری‌های کشور است، ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، قرآنی و.... از جمله برنامه‌های مختلف فرهنگی است که در طول سال و به مناسبت‌های مختلف توسط سازمان تاکسیرانی برگزار می‌شود.

جمشیدی درباره عضویت در زیرگروه فرهنگی شهرداری‌های کشور خاطرنشان کرد:  حسین احمد‌نژاد مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر کاشمر و حومه، مراد اکبری مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر نورآباد و حومه، روح‌الله جمشیدی مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر نکا و حومه و مهدی جمشیدیان مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر گلدشت عضو زیرگروه فرهنگی شهرداری‌های کشور هستند که در سال جاری به این سمت معرفی شدند.

وی بیان داشت: جامعه هدف ما رانندگان، خانواده، فرزندان و همسرانشان هستند و باید درباره برنامه‌های رفاهی برای خانواده‌های رانندگان و کارکنان سازمان‌ها چاره‌اندیشی مناسب صورت گیرد تا از امکانات مناسب فرهنگی، رفاهی و تفریحی همچون سایر ادارات و سازمان‌ها بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول