اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه اعلام کرد

متقاضیان سرویس مدارس تنها از طریق ‌تاکسیرانی اقدام کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت: متقاضیان سرویس مدارس تنها از طریق سازمان تاکسیرانی اقدام کنند و از ادامه کار خودروهای فاقد برچسب سازمان تاکسیرانی جلوگیری به‌عمل خواهد آمد.

متقاضیان سرویس مدارس تنها از طریق ‌تاکسیرانی اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رضا قاسمی‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: طرح ساماندهی سرویس مدارس با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش در دستور کار سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه قرار گرفته است که از جمله مهم‌ترین اهداف آن سر و سامان‌بخشی به خدمات ارائه شده توسط خودروهایی است که در طول سال تحصیلی، حمل و نقل دانش‌آموزان مدارس را در شهر به عهده دارند.

وی افزود: عملکرد موفق مجموعه شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی زیر نظارت سازمان تاکسیرانی شهر، بار دیگر نگاه‌ها را به سوی قابلیت‌های بالقوه این مجموعه در مدیریت موثر این عملیات معطوف نمود تا با پیگیری‌ها و بازخوردهای مثبتی که از اولیای دانش‌آموزان و مدیران و متولیان مدارس دریافت شد، سازمان تاکسیرانی عزم خود را برای برنامه‌ریزی و ارائه خدمات مناسب‌تر در سال تحصیلی جاری بیش از پیش جزم کند.

وی تاکید کرد: طرح سرویس مدارس با توجه به حجم بالای دانش‌آموزان، به‌دلیل برقراری تعامل بیشتر بین سازمان تاکسیرانی، پیمانکاران، رانندگان و همچنین شهروندان مطرح شده است، می‌تواند سهم بسزایی را در توسعه تاکسیرانی شهر کرمانشاه داشته باشد، چراکه با بهبود فرآیندهای سرویس مدارس، تأثیر بسیاری بر تسهیل و تسریع فرآیندهای کاری سازمان مشاهده شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه با اشاره به مراجعه بسیار زیاد خودروها برای انجام سرویس مدارس در آستانه آغاز سال تحصیلی طی سال‌های گذشته، گفت: امسال ثبت‌نام سرویس مدارس از ابتدای مرداد ماه شروع شده است.

قاسمی‌فر با تاکید بر اینکه سرویس‌ها موظف هستند که فقط با نصب برچسب سازمان تاکسیرانی اقدام به ارائه خدمات به دانش‌آموزان کنند، تصریح کرد: بدیهی است از ادامه کار آن دسته از خودروهای فاقد برچسب در طول سال تحصیلی توسط بازرسی سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور جلوگیری به‌عمل خواهد آمد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، به اولیا دانش‌آموزان توصیه کرد به هیچ وجه از خودروهای فاقد مجوز و برچسب تاکسیرانی برای سرویس مدرسه فرزندان خود استفاده نکنند.

وی اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی مشخصات قرارداد یکنواخت برای سرویس مدرسه را تهیه و در اختیار تمامی سرویس های مجاز مدارس قرار داده است.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول