اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی آتی

3 هزار تاکسی سرویس‌دهی به دانش‌آموزان اصفهانی را انجام می‌دهند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی اصفهان گفت: در سال تحصیلی آتی 8 هزار خودروی حمل و نقل عمومی سرویس‌دهی به دانش‌آموزان را انجام می‌دهند که 3 هزار دستگاه از این خودرو‌ها از تاکسی‌های شهری هستند.

3 هزار تاکسی سرویس‌دهی به دانش‌آموزان اصفهانی را انجام می‌دهند

علیرضا تاجمیرریاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در سال تحصیلی گذشته، مشکلاتی در زمینه فعالیت سرویس‌های مدارس در اصفهان وجود داشت، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به این موضوع تلاش شده که برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز برای سرویس مدارس دانش‌آموزان زود‌تر انجام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی در زمینه سرویس مدارس دانش‌آموزان در شهرستان اصفهان وجود ندارد، اضافه کرد: این برنامه‌ریزی در قالب 42 شرکت حمل و نقلی که در زمینه سرویس مدارس به تاکسی‌رانی کمک می‌کنند، آماده شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر تعامل، همکاری و هماهنگی مناسبی میان انجمن‌های اولیاء و مربیان و سازمان تاکسی‌رانی در زمینه سرویس مدارس دانش‌آموزان وجود دارد و در سال تحصیلی آتی 8 هزار وسیله نقلیه در قالب خودرو‌های حمل و نقل عمومی شهری در قالب خودرو‌های پلاک سفید، ون، مینی‌بوس و تعدادی اتوبوس نیز در زمینه سرویس مدارس فعال هستند.

وی به فعالیت 3 هزار تاکسی در سال تحصیلی آتی برای سرویس‌دهی به دانش‌آموزان در سطح مناطق 14 گانه اصفهان اشاره کرد و افزود: این تاکسی‌ها به غیر از سرویس‌دهی در زمینه حمل و نقل عمومی به شهروندان در راستای سرویس‌دهی به دانش‌آموزان نیز فعالیت می‌کنند که در حال حاضر مجوز‌های لازم برای فعالیت این تاکسی‌ها در زمینه سرویس‌های مدارس صادر شده است.

تاجمیرریاحی تأکید کرد: سال تحصیلی گذشته تاکسی‌رانی در زمینه فعالیت در راستای سرویس‌های مدارس با مشکل تأمین سوخت مورد نیاز خودرو‌های مواجه بوده است و در سال تحصیلی آتی نیز این مشکل وجود دارد اما تاکسی‌رانی اعتقادی به داشتن سوخت کامل برای بحث سرویس مدارس ندارد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش شده است که از خودرو‌های دو‌گانه‌سوز در زمینه سرویس مدارس دانش‌آموزان استفاده شود، ادامه داد: تاکسی‌های فعال موجود در این زمینه و ون‌ها از مشکل سوخت برخوردار نیستند و تنها تعدادی از خودرو‌های شخصی فعال در زمینه سرویس مدارس دانش‌آموزان با مشکل سوخت مواجه هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی اصفهان گفت: در حال حاضر تعرفه‌های حمل و نقلی در بخش تاکسی‌رانی اعم از تاکسی‌های شهری و سرویس‌های مدارس 15 درصد افزایش یافته و تعرفه سرویس‌های مدارس نیز با توجه به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها براساس شنبه تا چهارشنبه برنامه‌ریزی شده است.

وی اظهار کرد: اما در صورتی که مدارسی برای روز‌های پنج‌شنبه نیز خواستار سرویس برای دانش‌آموزان باشند، 10 درصد به تعرفه سرویس‌های مدارس فعال در روز‌های پنج‌شنبه نیز اضافه می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول