اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تولید آثار فاخر و کاربردی صورت می‌گیرد

حمایت دانشگاه علوم اسلامی رضوی از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی

خبرگزاری فارس: دانشگاه علوم اسلامی رضوی دومین فراخوان علمی حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی را با مضامین «ابعاد دینی، اجتماعی و سیاسی امامت حضرت امام رضا و حضرت امام هادی(ع) و همچنین «تولید ملی با رویکرد دینی» منتشر کرد.

حمایت دانشگاه علوم اسلامی رضوی از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام علی جلائیان، مدیر مرکز پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی اظهار کرد: دانشگاه علوم اسلامی رضوی که از آغاز با هدف پرورش نیروهای کیفی تأسیس شد، از سال 1374 امور پژوهشی را با تشکیل گروه‌های پژوهشی مطابق با استانداردهای وزارتخانه علوم به صورت رسمی آغاز کرد که انتشار قریب به 70 عنوان کتاب و مجله علمی پژوهشی، حاصل این تلاش‌ها است.

مرکز پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: از جمله کارهای قابل توجه پژوهشی در دوره اخیر، حمایت از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی است که زمینه‌ای برای تولید آثار فاخر و کاربردی است.

وی در رابطه با دومین فراخوان علمی حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات کاربردی افزود: امسال تصمیم بر آن شد تا در راستای حمایت از مطالعات و پژوهش‌های سنت و سیره معصومین (ع) متناسب با نیازهای روز، از پایان‌نامه‌های کار‌شناسی ارشد، دکتری و همچنین پایان نامه‌های سطح سه و چهار حوزه با موضوعات «ابعاد دینی، تربیتی، اجتماعی و سیاسی امامت از منظر حضرت امام رضا و امام هادی (علیهم السلام) و همچنین موضوعات مرتبط با تولید و تولید ملی با رویکرد دینی، پذیرش و حمایت شود.

دبیر علمی فراخوان حمایت از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی در ادامه به شرایط و مهلت این برنامه اشاره نمود و اعلام کرد: حمایت فقط از پایان‌نامه‌های در حال نگارش و پایان‌نامه‌هایی است که تا پایان مهرماه سال 91 به تصویب برسند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول