اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر:

رشته‌های تحصیلات تکمیلی توسعه می‌یابند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: رشته‌های تحصیلات تکمیلی در رشته‌های مختلف متناسب با نیازهای بازار کار، صنعت و مراکز تولیدی توسعه می‌یابند.

رشته‌های تحصیلات تکمیلی توسعه می‌یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر،‌ علی رضایی بعدازظهر امروز در جشن فارغ‌التحصیلی 120 نفر از فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی رشته‌های مختلف که در محل مجتمع ورزشی واحد اهر برگزار شد، ایجاد رشته‌های جدید متناسب با نیاز بازار کار را از اولویت‌های کاری این دانشگاه ذکر کرد.

وی ارتقا کمی و کیفی در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش، رفاهی و خدماتی برای ارائه خدمات مناسب را از کارهای انجام شده در واحد اهر برشمرد.

رضایی در ادامه افزود: این دانشگاه با تجهیز و راه‌اندازی 105 آزمایشگاه تخصصی و پیشرفته زمینه را برای تحقیق و پژوهش اساتید و دانشجویان در زمینه توسعه فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی اساتید و دانشجویان فراهم کرده است که نقش اساسی در شکوفایی استعدادهای بالقوه علاقمندان به تحقیق و پژوهش داشته است.

وی گفت: در حوزه آموزش نیز با توسعه فضاهای آموزشی، راه‌اندازی سیستم جامع آموزش، اینترنت WIF در محوطه دانشگاه و کیوسک‌های اینترنتی، افزایش کیفیت علمی و مرجع در توسعه فضاهای کتابخانه، راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال و سایت‌های جدید اینترنتی برای اساتید و دانشجویان توانسته است گام‌های اساسی در این زمینه بردارد.

رضایی در ادامه دیگر فعالیت‌های این دانشگاه را تلاش مضاعف برای ارتباط دانشجویان فنی و مهندسی با مراکز تحقیقاتی، علمی و صنعتی برای افزایش تجربیات و تبادل اطلاعات دانشجویان با این مراکز ذکر کرد.

وی اظهار امیدواری کرد با تعامل مثبت با مراکز صنعتی بتوان زمینه را برای ارتباط بیشتر با مراکز صنعتی و تولیدی فراهم کرد.

وی از دیگر اولویت‌های کاری این دانشگاه را در سال جدید توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی در رشته‌های مختلف متناسب با نیازهای بازار کار، صنعت و مراکز تولیدی برشمرد.

رضایی اظهار امیدواری کرد در سال جدید بتوان در زمینه تحقق شعار سال گام‌های عملی برداشت.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول