اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پژوهش و فناوری منطقه ویژه پارس خبر داد

حمایت پارس جنوبی از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی

خبرگزاری فارس: سرپرست پژوهش و فناوری منطقه ویژه پارس از حمایت پارس جنوبی از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی خبر داد.

حمایت پارس جنوبی از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه علی احمدزاده بعد از ظهر امروز در بازدید تعدادی از نخبگان و دانشجویان بورسیه خارج از کشور از تاسیسات و ظرفیت‌های پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار صنعت نفت و گاز است و طی چند سال اخیر شاهد رشد و توسعه بیش از پیش پارس جنوبی هستیم.

وی افزود: تحقیق و پژوهش در پارس جنوبی از جایگاه ویژه و مطلوبی برخوردار است و مدیرعامل پارس جنوبی تاکید بسیار زیادی بر اجرای طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی دارد.

سرپرست پژوهش و فناوری منطقه ویژه پارس با اشاره به هدف سفر این گروه از دانشجویان نخبه بورس اعزام به خارج خاطر نشان کرد: آشنایی نخبگان با ظرفیت‌های این منطقه امر بسیار مهمی است که در توسعه و پیشرفت منطقه اثربخش است.

احمدزاده از حمایت پارس جنوبی از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی خبر داد و گفت: حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی از اولویت‌های مدیریت پژوهش و فناوری منطقه ویژه پارس است و گستره عملیاتی این مهم در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با رویکرد توسعه حمایت از فرصت‌های مطالعاتی گسترش می‌یابد.

وی افزود: می‌توان با مدیریت و راهبری پایان‌نامه‌ها، فعالیت‌های پژوهشی در حوزه بالادستی نفت، گاز و پتروشیمی در این حوزه عملیاتی را افزایش داد به گونه‌ای که نیازهای صنعت نفت در این منطقه تامین شود.

بر اساس این گزارش تعداد 40 نفر از دانشجویان نخبه بورس اعزام به خارج کشور، با هدف بررسی فرصت‌های مطالعاتی و پژوهشی صنعت نفت در حوزه عملیاتی پارس جنوبی از تاسیسات این منطقه دیدن کردند.

دانشجویان نخبه اعزام به خارج به سرپرستی مدیر کل اداره بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین از فازهای 9 و 10، 15 و 16 و مجتمع پتروشیمی جم دیدن کردند و در نشستی با حضور قائم مقام سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، فرصت‌های مطالعاتی و زمینه‌های پژوهشی موجود در حوزه عملیاتی پارس جنوبی را بررسی کردند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول