اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی کشور:

حضور دانشجویان مسلمان جهان در ایران تبلیغات منفی دشمنان را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی کشور با بیان اینکه برگزاری مسابقات دانشجویان مسلمان جهان فرصتی برای عرضه دستاوردهای ایران است، گفت: پس از اجلاس جنبش عدم‌تعهد، حضور دانشجویان مسلمان جهان تبلیغات منفی دشمنان ایران را خنثی کرد.

حضور دانشجویان مسلمان جهان در ایران تبلیغات منفی دشمنان را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدحسین یادگاری حضور دانشجویان 52 کشور جهان در این دوره از مسابقات را فرصتی برای عرضه دستاوردهای ایران در تمام حوزه‌ها دانست و افزود: تمام عوامل اجرایی در انتقال فرهنگ اصیل ایرانی به این دانشجویان موثر بودند.

وی با بیان اینکه این حضور خط بطلانی بر تبلیغات منفی استکبار در رسانه‌ها کشید، گفت: قصد داریم ارتباط خود را با دانشجویان حاضر در این دوره از مسابقات ادامه دهیم.

یادگاری، میزبانی تبریز در چهارمین دوره مسابقات دانشجویان مسلمان جهان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه‌های اجرایی از جمله معاونت فرهنگی شهرداری تبریز، افتتاحیه این مراسم با شکوه خاصی برگزار شد.

یادگاری ادامه داد: حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، علما و آیات عظام و همچنین اساتید برجسته علوم قرآنی داخلی و خارجی در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز بر غنای برگزاری این دوره از مسابقات افزود.

چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان جهان در تبریز از پنج شبکه‌ جهانی و بین‌المللی از جمله شبکه‌های جهانی و بین‌المللی المنار، الکوثر، پرس.تی.وی، سحر، جام جم و شبکه‌‌ قرآن، معارف، شبکه یک و شبکه استانی سهند به همراه رادیو قرآن پوشش خبری داده می‌شد.

نتایج چهارمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان جهان در مراسم پایانی این دوره از مسابقات اعلام خواهد شد.

جایزه این دوره از رقابت‌ها برای نفر اول معادل 10هزار دلار سکه طلا خواهد بود، نفرات دوم و سوم نیز به ترتیب هر کدام معادل 7 هزار و 5 هزار دلار سکه طلا دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول