اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی ساخت فیلم توهین‌آمیز به ساحت پیامبر اکرم (ص)

نمازگزاران کرمانی هتک حرمت پیامبر (ص) را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: مردم استان کرمان در اعتراض به هتک حرمت پیامبر اعظم (ص) راهپیمایی کردند و این جنایت بزرگ را شدیدا محکوم کردند.

نمازگزاران کرمانی هتک حرمت پیامبر (ص) را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مردم مؤمن سراسر استان کرمان بعد از اقامه نماز باشکوه جمعه در اعتراض به ساخت فیلم توهین‌آمیز نسبت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) راهپیمایی و این عمل وقیح را محکوم کردند.

نمازگزاران استان کرمان با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر صهیونیست" از استکبار جهانی اعلام برائت و انزجار کردند.

این راهپیمایی در شهر کرمان با حضور گسترده مردم ولایی و متدین از مقابل مصلای بزرگ امام علی (ع) آغاز و تا میدان بسیج ادامه داشت.

راهپیمایی اعتراض‌آمیز به هتک حرمت پیامبر اکرم (ص) در شهرستان راور نیز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

نمازگزاران شهرستان راور پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با شعارهای کوبنده، تنفر و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار و صهیونیست غاصب اعلام کردند.

شهرستان بافت نیز ظهر امروز شاهد حضور جمع کثیری از راهپیمایان متدین و ولایی در اعلام انزجار از اهانت به پیامبر عظیم‌الشان اسلام بود.

به گزارش خبرنگاران فارس از سراسر استان پهناور کرمان نمازگزاران پس از اقامه حدود 50 آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با وحدت و یک‌پارچگی توهین عوامل صهیونیست به رسول گرامی اسلام را که با حمایت‌های آمریکا صورت گرفت، محکوم کردند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول