اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

جوامع اسلامی توهین به ساحت همه پیامبران الهی را کفر می‌داند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان گفت: جوامع اسلامی جهان توهین به ساحت هر یک از پیامبران الهی را کفر دانسته و شأن کتب آسمانی را نادیده نمی‌گیرد.

جوامع اسلامی توهین به ساحت همه پیامبران الهی را کفر می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه زاهدان در مصلای قدس اظهار داشت: راهپیمایی مردم در مقابل توهین به ساحت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) نشان دهنده بیداری مسلمانان بوده و تمامی مسلمین جهان در برابر این حرکت توهین آمیز استکبار و ایادی وابسته‌اش بپا خاسته‌اند.

وی افزود: توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام چندین بار است که توسط کفار انجام می‌شود اما دشمنان بدانند که مسلمانان از این توهین شیطنت آمیز آنان کوتاه نخواهند آمد.

خطیب جمعه زاهدان ادامه داد: دشمنان در این فیلم موهن نشان داده‌اند که حضرت محمد(ص) که کانون رأفت و مهربانی است و در تمام دوران حیاتش مورد ظلم و شکنجه کفار قرار گرفته، پیامبری خشن و بوالهوس است.

سلیمانی بیان داشت: مسلمان احترام و تکریم پیامبران قبل از حضرت محمد(ص) را بر خود واجب دانسته حتی نام فرزندان خود را عیسی، مریم و موسی می‌گذارند در حالی که دشمنان و کافران از نام محمد امتناع می‌ورزند.

وی تصریح کرد: قیام مردم لیبی و مصر و سایر مسلمانان آگاه و بیدار از ساخت این فیلم موهن نشان دهنده اعتراض واقعی مسلمانان نسبت به مقدسات الهی است.

امام جمعه زاهدان گفت: مطمئن باشید که حرکات ضد آمریکایی و غربی توسط مسلمانان نسبت به خشم و انزجارشان برای ساخت این فیلم شیطانی، دشمنان را وادار به عذرخواهی و اعتراف خواهد کرد.

سلیمانی افزود: خواری و زبونی غربی‌ها به آنجا رسیده که عده‌ای جاهل و نادان با کارهای بچه‌گانه و احمقانه و ساخت فیلم‌هایی توهین آمیز به انبیاء الهی می‌خواهند مسلمانان را بر آشفته کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیامبران انسان‌های برگزیده خداوند هستند که از جایگاه ربوبی برخوردار بوده و کتب آسمانی آنها برای مسلمانان از احترام زیادی برخوردار است.

امام جمعه زاهدان بیان داشت: مردم ایران و مسلمانان جهان با راهپیمایی امروز خود خشم و انزجارشان را نسبت به این فیلم توهین آمیز به پیامبر گرامی اسلام نشان دادند و از مواضع مقدسات الهی و اسلامی خود کوتاه نخواهند آمد.

مردم مؤمن و مسلمان زاهدان و دیگر شهرهای استان بعد از نماز جمعه با راهپیمایی علیه فیلم توهین آمیز به ساحت

حضرت محمد(ص) خشم و نفرت خود را به کفار نشان دادند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول