اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیاهکل:

توهین به مقدسات نشانه اسلام‌هراسی آمریکاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیاهکل گفت: اسلام هراسی از اهداف ساخت فیلم موهن آمریکایی و توهین به مقدسات است.

توهین به مقدسات نشانه اسلام‌هراسی آمریکاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام محمد شیدایی امروز در نماز جمعه این شهر با محکوم کردن ساخت فیلم توهین‌آمیز به پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: صهیونیسم‌ها در پشت پرده ساخت فیلم توهین‌آمیز حضور دارند و تمام مسلمانان باید در برابر این حرکت توطئه‌آمیز وحدت خود را حفظ کنند.

وی هدف مهم از ساخت این فیلم را جریان اسلام هراسی، ارائه چهره‌ای خشن، ناموجه و غیرعقلایی از اسلام و مسلمانان دانست.

خطیب جمعه سیاهکل با محکوم کردن توهین به مقدسات اسلامی از طرف آمریکایی‌ها و دیگر کشورهای مدعی حقوق بشر غربی، از آحاد مسلمانان دنیا خواست با عاملان این حرکت ضد اسلامی و دینی برخورد جدی کنند.

وی رژیم صهیونیستی را اشغالگر و نژادپرست توصیف کرد و افزود: رژیم صهیونیستی تنها رژیمی بوده که با بحران مشروعیت مواجه است زیرا روی زمینی شکل گرفته که متعلق به ملتی دیگر بوده و تا زمان پایان عمر این رژیم جعلی زمان زیادی باقی نمانده است.

شیدایی در ادامه به فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت‏ اشاره کرد و بهترین شخصیت و الگوی یک بانوی اسلامی برای زنان را حضرت فاطمه (س)، زینب (س) و حضرت معصومه (س) دانست.

وی با اشاره به اهمیت مسئله حجاب در جامعه امروز تصریح کرد: عفت زن، مهم‌ترین عنصر براى شخصیت زن است و طبق فرموده مقام معظم رهبری، حجاب حافظ عفت زن و بى‏حجابى مقدمه نابودى آن است.

امام جمعه سیاهکل، نگاه غرب به زن را نگاهی ابزاری خواند و تصریح کرد: افکار سرمایه‌داری جهانی وضعیت زن را در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مورد هجوم قرار داده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سال جدید تحصیلی و قدردانی از خدمات مدیر سابق آموزش و پرورش سیاهکل و تبریک به مدیریت جدید این اداره، توجه ویژه به عرصه تعلیم و تربیت را از مهم‌ترین زیرساخت‏هاى تعالى عنوان کرد و یادآور شد: آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت از ابزارهای پیشرفت همه‏جانبه کشور و ابزار جدى براى ارتقای سرمایه انسانى شایسته کشور در عرصه‏هاى مختلف است.

شیدایی از نماینده شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی خواست تا برای تسریع در ساخت پل بازکیاگوراب، محور چهارخطه سیاهکل به بازکیاگوراب، بیمارستان‌های سیاهکل و دیلمان، جاده سراوان به سنگر و دیگر پروژه‌های عمرانی تلاش کنند.

در پایان مراسم نماز جمعه، مردم نمازگزار و مومن سیاهکل با حضور در راهپیمایی بار دیگر انزجار خود را از ساخت فیلم توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) اعلام کردند.

انتهای پیام/ز10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول