اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور محکومیت توهین به پیامبر اسلام (ص) صورت گرفت

حضور پرشکوه خوزستانی‌ها در مصلی‌های نماز جمعه

خبرگزاری فارس: بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان برای حضور در راهپیمایی علیه ساخت فیلمی موهن علیه پیامبر اکرم (ص) حضور مردم در مصلی‌های نماز جمعه خوزستان لحظه به لحظه بیشتر می‌شود.

حضور پرشکوه خوزستانی‌ها در مصلی‌های نماز جمعه

به گزارش خبرگزاری فارس از شمال خوزستان، حضور لحظه به لحظه مردم خوزستان در مصلی‌های نماز جمعه باعث شده است تا حضوری بسیار پررنگ در راهپیمایی محکومیت توهین به پیامبر اسلام پیشرو باشد.

بر اساس این گزارش، همه نهادهای مذهبی و فرهنگی خوزستان از حوزه‌های علمیه تا بیوت آیات اعظام و نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس، تشکل‌های سیاسی و مذهبی و ... مردم را برای شرکت در این راهپیمایی دشمن شکن دعوت کرده‌اند و به این دلیل شاهد هجوم مردم به سوی مصلی‌های نماز جمعه برای شرکت در راهپیمایی پس از نماز جمعه هستیم.

بر این اساس، در شهرهای شمال خوزستان حضور مردم در نماز جمعه ظهر امروز بسیار چشم‌گیر بوده است به نحوی که مصلی‌های نماز جمعه در برخی از شهرستان‌ها مانند شوشتر با محدودیت فضا برای برگزاری نماز جمعه روبه‌رو شده‌اند.

طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان راهپیمایی محکومیت توهین به پیامبر اسلام پس از اقامه نماز جمعه در سراسر خوزستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول