اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جامعه زینب(س) تبریز:

زمان توهین به اسلام سرآمده است

خبرگزاری فارس: دبیر جامعه زینب(س) تبریز گفت: سلطه‌جویان باید بدانند که زمان اقدامات توهین‌آمیز نسبت به اسلام و مقدسات مسلمانان سرآمده است.

زمان توهین به اسلام سرآمده است

عشرت شایق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به عکس‌العمل مسلمانان جهان در قبال اقدام گستاخانه آمریکایی - صهیونیستی توهین به پیامبر اعظم(ص) اظهار کرد: ساخت و نمایش فیلم موهون، حلقه‌ای دیگر از شرارت‌های دین‌ستیزانه ایادی استکبار علیه مسلمانان است.

وی گفت: دشمنی کینه‌توزانه آمریکا به عنوان شیطان بزرگ با مسلمانان و مفاهیم و عقاید اسلامى همواره به صورت برنامه‌ریزی شده و همه‌جانبه سابقه داشته است و اگر امروزه این اعمال با وقاحت بیشتری صورت می‌گیرد به دلیل استقبال گسترده ملت‌ها در گرایش به دین اسلام و همچنین ضرباتی بوده که بیداری اسلامی متوجه منافع نامشروع آنان ساخته است.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: استعمارگران که در سده‌های اخیر کشورهاى اسلامى را جولانگاه چپاول و غارت خود قرار داده و بعد از حادثه یازده سپتامبر، قتل و کشتار در ابعاد گسترده را نیز به جنایات خود اضافه کرده بودند با آغاز بیداری اسلامی متحمل ضربات سختی از ناحیه مسلمانان شده و درصدد تقدس‌زدایی و لوث کردن آیین الهی اسلام برآمده‌اند.

نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی، حمایت صهیونیست‌ها از ساخت این فیلم موهن را نشانه همسویی سیاست‌های آمریکا با نژاد پرستان و متجاوزان به سرزمین‌های اسلامی دانست و افزود: سلطه‌جویان باید بدانند که زمان فتنه‌انگیزی و اقدامات توهین‌آمیز نسبت به اسلام و مقدسات مسلمانان سرآمده است و هر حرکت نظامی، سیاسی و فرهنگی علیه مسلمانان با عکس‌العمل شدید آنان مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه ساخت و نمایش فیلم موهون، حلقه‌ای دیگر از شرارت‌های دین‌ستیزانه ایادی استکبار علیه اسلام است، گفت: کینه‌ورزی استکبار جهانى نسبت به اسلام ناشی از احساس ضعف و ترس در برابر موج فزاینده‌ اسلام‌خواهی در اقصی نقاط جهان است.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول