اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

استفاده از مدیران غیربومی توهین به نخبگان استان بوشهر است

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از مدیران غیربومی توهین به نخبگان استان بوشهر است.

استفاده از مدیران غیربومی توهین به نخبگان استان بوشهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان باید برای خدمت به مردم و رفع حداکثری نیازهای ایشان تلاش کنند و این مسئله از مسائل مهمی است که در انتصابات هم باید به آن توجه داشته باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اعتقاد و عقیده بنده استفاده از نخبگان و نیروهای متخصص و توانمند بومی در مسئولیت‌ها و پست‌های مدیریتی استان است و از این مهم که از حقوق حقه مردم استان بوشهر است حمایت خواهیم کرد.

موسوی‌نژاد با تاکید بر اهمیت استفاده از نیروهای بومی بر مناصب مدیریتی ارگان‌های دولتی استان بوشهر بیان داشت: اینکه در استان نیروهای توانمند وجود داشته باشد و آقایان از جای دیگر مدیر می‌آورند توهین به مردم استان است و من نیز نسبت به مدیرانی که اعتقاد به نیروهای غیربومی دارند شدیدترین موضع را خواهم گرفت.

وی با اشاره به علل و عوامل مشکلات اخیر در استان بوشهر تصریح کرد: یکی از علل اصلی عدم توسعه استان استفاده از نیروهای غیربومی برای اداره استان است و یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های بنده رشد و پرورش نیروهای توانمند بومی برای اداره استان و کشور خواهد بود و با تمام توان در این مسیر تلاش خواهم کرد.

این مسئول با اشاره به معارفه فریدون حسنوند در سمت استانداری بوشهر اذعان داشت: آقای حسنوند در روز معارفه شروع خوبی داشتند و مطالبی را طرح کردند که از آرمان‌ها و اعتقادات ایشان نشأت می‌گرفت و حرکت در این مسیر رشد و توسعه استان را به دنبال خواهد داشت.

نمانده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اعتقاد نمایندگان استان این است که بسیار جدی و بانشاط باید فضای کار و تلاش را بر استان حاکم کرد که طبیعتا ما نمایندگان نیز ان‌شاءالله کمک خواهیم کرد تا به امید خدا استان ما به حق خودش دست پیدا کرده و هر چه سریع‌تر به جایگاه اصلی خویش برسد‌.

موسوی‌نژاد در زمینه نظر نمایندگان استان در ارتباط با استاندار جدید بوشهر ابراز داشت: آقای حسنوند سه دوره نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی را در کارنامه کاری خود دارند و به همین دلیل جایگاه و وضعیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و توقعات مردم از ایشان را به خوبی درک می‌کنند.

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی جنوبی بودن را یکی از محاسن و ویژگی‌های فریدون حسنوند دانست و افزود: با توجه به این مهم که استان‌های جنوبی اشتراکات و منافع مشترکی با هم دارند قطعا می‌توانند با شناختی که از استان دارند در مدتی کوتاه وارد مقوله توسعه و پیشرفت استان شوند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول