اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

طغرالجرد کوهبنان به عنوان "شهر همت" نامگذاری شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: بخش طغرالجرد کوهبنان به دلیل داشتن ظرفیت‌ها به عنوان شهر همت نامگذاری شده به دلیل اینکه مردم این منطقه سخت‌ترین کارها را در عمق 570 متری زمین در معادن انجام می‌دهند.

طغرالجرد کوهبنان به عنوان "شهر همت" نامگذاری شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز در آیین جشن بزرگ پابدانا یک معدن خاطره در بخش طغرالجرد این شهرستان اظهار داشت: بخش طغرالجرد به دلیل داشتن ظرفیت‌ها به عنوان شهر همت و ایثار نامگذاری شده همت به دلیل اینکه مردم این منطقه سخت‌ترین کارها را که کار در معادن است در عمق 570 متری زمین انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: جای خوشحالی ست که کودکان و نوجوانان دیروز که به عنوان مدیران، کارمندان و بازنشستگان امروز جامعه محسوب می‌شوند پس از گذشت 30 سال دوباره دور هم جمع شدند و هم‌تونلی‌ها، هم‌کلاسی‌ها و هم‌محله‌ای‌ها موفق شدند یک‌بار دیگر خاطرات شیرین روزهای گذشته را مرور کنند و پس از سال‌ها دوری از این منطقه بکر معدنی یاد و خاطره پدران زحمت‌کش خود را به یاد بیاورند.

متقی بیان داشت: در روزهای پایانی شهریور ماه برنامه‌های متنوع و خوبی در شهرستان در حال اجرا است که از جمله آنها می‌توان به همایش پابدانا یک معدن خاطره، برگزاری یادواره 174 شهید شهرستان، برگزاری جشنواره شعر رضوی، حضور ائمه جمعه سراسر استان و در نهایت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد.

وی گفت: یاد و خاطره  حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب به ویژه شهدای دوران دفاع مقدس و جبهه اقتصاد و کارگری را گرامی می‌داریم و بار دیگر با آرمان‌های بلند آنها تجدید عهد و پیمان می‌کنیم و به خود یادآوری کنیم که لحظه‌ای در حمایت از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب دریغ نورزیم.

فرماندار کوهبنان ابراز داشت: با توجه به اینکه اکثر جمعیت بخش طغرالجرد و شهرستان کوهبنان کارگران معادن هستند وقتی پدر و نان‌آور خانواده برای کار در اعماق 570 متری زمین از منزل خارج می‌شود تا زمان حضور دوباره اضطراب و نگرانی فراوانی در بین اعضای خانواده آنها وجود دارد که سبب تضعیف روحیه و افسردگی می‌شود، لذا برپایی چنین جنگ‌های شادی و ایجاد محیط‌های مفرح و شاد ضروری به نظر می‌رسد تا آلام و نگرانی خانواده‌ها و کارگران به حداقل برسد.

وی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده تلاش کنیم با ایجاد تعاونی‌ها و کارگاه‌های تولید صنایع دستی نسبت به گسترش مشاغل خانگی و تولید داخلی اقدام کنیم تا در این راستا هم به شعار سال جامه عمل بپوشانیم و هم در راستای ارتقای اقتصاد کشور گام برداریم.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول