اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم عنبرآباد و جیرفت در مجلس:

راه‌اندازی معادن غنی جنوب کرمان را متحول می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم عنبرآباد و جیرفت در مجلس شورای اسلامی گفت: با راه‌اندازی معادن غنی از جمله معدن رودفرق مس که در سطح کشور از رتبه بالایی برخوردار است، می‌توان جنوب استان کرمان و شهرستان عنبرآباد را متحول کرد.

راه‌اندازی معادن غنی جنوب کرمان را متحول می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، فرج‌الله عارفی صبح امروز در جمع مردم روستای خضرآباد از توابع شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: با توجه به وجود 33 درصد تولیدات کشاورزی جنوب استان کرمان در حوزه کشاورزی این شهرستان، عنبرآباد به عنوان قطب کشاورزی جنوب کرمان به شمار می‌رود.

وی افزود: خدمات ارزنده‌ای در سطح شهرستان عنبرآباد توسط دولت‌های نهم و دهم صورت گرفته است که جای تقدیر دارد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: احداث بزرگ‌ترین مجتمع غذایی جنوب شرق کشور در شهرستان عنبرآباد اقدام بسیار عظیمی است که در کنار تولیدات کشاورزی می‌تواند، مشکلات بسیاری را برطرف کند.

وی ابراز داشت: با راه‌اندازی معادن غنی این شهرستان از جمله معدن رودفرق مس که در سطح کشور از رتبه بالایی برخوردار است، می‌توان جنوب استان کرمان و همچنین شهرستان عنبرآباد را متحول کرد.

عارفی عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان عنبرآباد در راستای توسعه صنعتی می‌توان آن را به قطب صنعتی منطقه جنوب کرمان تبدیل کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی و هماهنگی مسئولان می‌‌تواند مشکلات موجود این منطقه را برطرف کند.

عارفی بیان داشت: با تعاملی که تاکنون با مسئولان کشوری و استانی انجام گرفته، کارهای بسیار بزرگی در حال شکل‌گیری است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول