اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

معادن کرمان نباید به صورت خام صادر شوند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در بازدید از نمایندگی خبرگزاری فارس در کرمان گفت: مطالبه جدی نمایندگان مجلس، مردم و مسئولان کرمان نفی خام‌فروشی معادن استان کرمان است.

معادن کرمان نباید به صورت خام صادر شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی ظهر امروز در بازدید از نمایندگی خبرگزاری فارس در استان کرمان اظهار داشت: راه‌اندازی صنایع جنبی معدنی و صنعتی درخواست جدی نمایندگان استان کرمان است که هم‌استانی‌ها نیز باید ما را در این امر کمک کنند.

وی بیان داشت: ائمه جمعه و جماعات، رسانه‌ها و شهروندان استان کرمان نیز باید با تمام قوا به ما کنند و با صدای واحد این تقاضا را از دولت داشته باشیم.

زاهدی افزود: از سال‌های قبل به کرمان جفا شده است در این استان هنوز کارخانه فولاد راه‌اندازی شده وجود ندارد و سنگ‌آهن ما به استان‌هایی صادر می‌شود که خود هیچ ذخیره‌ای در این زمینه ندارند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان این دوره از مجلس همه در مطالبات استانی تعهد اخلاقی دارند که هم صدا باشند و امیدواریم این وحدت به نفع همه دولت باشد.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند پشتیبان مؤثری برای نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی باشند، ظرفیت‌ها را گوشزد کنید.

زاهدی با اشاره به ظرفیت‌های متعدد استان کرمان در بخش، صنعت، کشاورزی و گردشگری ابراز داشت: استان کرمان در حوزه گردشگری نیز دارای ظرفیت بسیار بالایی است، اما هنوز در این زمینه به خوبی نپرداخته‌ایم.

وی گفت: گردشگری استان کرمان طی سال‌های اخیر با مشکلاتی مواجه شده و هنوز هم مسئول رسمی ندارد که این امر موجب اُفت در برنامه‌ها شده است.

زاهدی ابراز داشت: امیدواریم به زودی مسئول میراث فرهنگی استان کرمان معرفی و فعالیت‌ها با شتاب بیشتری دنبال شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول