اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

کرمانشاهیان با تقدیم 10 هزار شهید از ارزش‌های انقلاب صیانت کردند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: مردم ولایت‌مدار استان کرمانشاه در طول هشت سال دفاع مقدس، جانانه از میهن خود دفاع و با مجاهدت و ایستادگی در برابر ظلم، از ارزش‌های انقلاب صیانت کردند.

کرمانشاهیان با تقدیم 10 هزار شهید از ارزش‌های انقلاب صیانت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دادوش هاشمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور آیت‌الله نوری‌همدانی در مسجد الغدیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار استان کرمانشاه در طول هشت سال دفاع مقدس، جانانه از خاک و میهن خود دفاع کردند و در برابر ظلم و ستم استکبار با مجاهدت و ایستادگی، از ارزش‌های انقلاب صیانت کردند. 

وی خاک استان را تطهیر شده به خون شهدا عنوان کرد و گفت: شک و تردیدی نداریم که تمامی مردم ایران اسلامی در جنگ تحمیلی رنج‌ها و دردها از سوی اجانب متحمل شدند، اما استان کرمانشاه به سهم بیشتری نام و نشان خود را در تاریخ ثبت و ضبط کرده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه با تقدیم 10 هزار شهید توانست دین خود را به انقلاب اسلامی به نحو احسن ادا کند.

وی ادامه داد: سال گذشته مردم استان میزبان رهبر و مولای خود حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای بودند که از پرتو سفر گران‌سنگ معظم‌له برکات مادی و معنوی بی‌شماری نصیب مرم این استان شد که این جای خوشحالی دارد.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود به مختصری از فعالیت‌های صورت گرفته دولت در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در زمینه کشاورزی مسؤلان استانی توانسته‌اند با مهار آب‌های مرزی و در دست احداث بودن تعداد 15 سد، 70 هزار هکتار از زمین‌های زراعی دیم را مشروب کنند.

وی صادرات غیر نفتی استان به کشور عراق را 5/2 میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 50 درصد صادرات به کشور عراق از طریق استان کرمانشاه تامین می‌شود.

هاشمی قرار گرفتن استان کرمانشاه در مسیر عتبات عالیات را از دیگر مزیت‌هایی عنوان کرد که نصیب مردم استان شده است.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول