اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری:

استحکام نظام اسلامی ایران مرهون جانفشانی شهداست

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: اقتدار، عزت و سرافرازی که نظام اسلامی ما امروز دارد مرهون و مدیون فداکاری شهدا است که در راه اعتلای کلمه الهی جان خود را فدا کردند.

استحکام نظام اسلامی ایران مرهون جانفشانی شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز امیری پیش ازظهر امروز در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای شهرستان کوهرنگ، اظهار داشت: ملت مسلمان ایران اعتقاد و باور قلبی به زنده بودن شهدا دارد که نزد خداوند روزی می‌خورند و مصداق عینی زنده بودن شهدا در قرآن آیه «ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل‌الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون» است.

وی افزود: ما اعتقاد داریم شهدا شاهد و ناظرند و امروز اگر چتر معنوی شهدا بالای سر نظام ما نبود شاید به این راحتی نمی‌توانستیم زندگی کنیم.

امیری تصریح کرد: این اقتدار، عزت و سرافرازی که نظام اسلامی ما امروز دارد مرهون و مدیون فداکاری شهدا و ایثارگرانی است که در راه خدا و در راه اعتلای کلمه الهی و در راه استحکام نظام اسلامی جان خود را فدا کردند و رفتند تا ما بمانیم و اگر شهدا نبودند عزت و اقتداری نیز نبود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به هدف از سرکشی‌ها به خانواده شهدا، گفت: همکاری و تعامل با سایر مسئولین شهرستانی و استفاده از توانایی آنها برای بهبود و تعالی خدمات به جامعه هدف، دلجوئی و سپاسگزاری از این عزیزان و همچنین کوتاه کردن مسیر خدمت از مهم‌ترین این اهداف محسوب می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با توجه به نقش ارزنده عشایر در جنگ تحمیلی و فرمایشات بنیانگذار بزرگ جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی که اشارات مستقیم بسیاری درباره عشایر داشته‌اند وظیفه تمام مسئولان رسیدگی هرچه بهتر به این عزیزان به ویژه خانواده‎های معظم شهدا و ایثارگران این قشر است.

امیری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز بارها در سخنان‌شان این قشر را که سرمایه عظیم نظام اسلامی هستند، مورد لطف قرار داده‌اند و به ویژه درباره عشایر فرموده‌اند که این‌ها، زبان گویای دفاع از خود را ندارند و مسئولان باید خود توجه بیشتری به امور آنان کنند.

وی با اشاره به دلاورمردی‌های عشایر در هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: با توجه به نقش بسزای عشایر در جنگ تحمیلی وظیفه تمام مسئولین رسیدگی هرچه بیشتر به این قشر است.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول