اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بابل خواستار شد

تبیین ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابل خواستار حفظ و تبیین ارزش‌های دوران دفاع مقدس و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام به نسل جوان شد.

تبیین ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان

احمد هادی‌نژاد امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل با بیان اینکه دفاع مقدس یادآور عزت، پایداری، توکل و توسل رزمندگان و شهدا است، افزود: سالگرد گرامیداشت روزهای دفاع مقدس فرصتی مناسب برای بازخوانی حماسه هشت سال دفاع مقدس است که باید حقایق آن روزها تبیین و نسل جوان با آن روزها بیشتر آشنا شوند. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابل تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور ایمان، اخلاص و شجاعت دلیر مردانی است که در مقابل دشمن ایستادند و افتخارآفرینی کردند.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای پیوند بین نسل جوان امروز با نسل حماسه و جنگ است، تصریح کرد: این پیوند سبب حفظ آرمان‌های شهدا می‌شود.

هادی‌نژاد یادآور شد: دشمن بداند جانبازان و یادگاران جنگ در خط مقدم مبارزه همچنان پرچم‌دار آرمان‌های امام و شهدا هستند.

وی با اعلام اینکه دفاع مقدس یادآور روزهای دفاع از ارزش‌هاست، گفت: وحدت، همبستگی و حرکت مردم به سوی عزت و اقتدار حکومت اسلامی از این دوران نشات گرفته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابل خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس دوران عینیت‌بخشی و تبلور ایمان، اخلاص، استقامت، شهادت طلبی، مجاهدت و معنویت‌گرایی بود و مصداق واقعی آن رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران در هشت سال جنگ تحمیلی است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابل در بخش دیگری با اعلام اینکه اطلاعات 6 هزار و 180 جانباز در سامانه سازمان بنیاد شهید بابل ثبت شد، افزود: یک هزار و 707 شهید و 314 آزاده زیر پوشش بنیاد شهید بابل هستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه 6 هزار و 180 جانباز زیر پوشش بنیاد قرار دارند، یادآور شد: از این تعداد یک هزار و 780 جانباز بالای 25 درصد، سه هزار و 800 جانباز زیر 25 درصد و 600 مجروح زیر پوشش این سازمان هستند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول