اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدر شهید احمدی‎روشن:

باید خط و مشی شهدا را در جامعه ترویج دهیم

خبرگزاری فارس: پدر شهید مصطفی احمدی‎روشن گفت: شهدای این نظام و انقلاب نیاز به گریه و سوگواری ندارند بلکه باید خط و مشی آنها در جامعه ترویج داده شود.

باید خط و مشی شهدا را در جامعه ترویج دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رحیم احمدی‎روشن شامگاه چهارشنبه در جمع بسیجیان گرگان اظهار داشت: باید شهید شویم تا بدانیم که معنای «عند ربهم یرزقون» یعنی چه، اما حال که به این مقام نائل نشده‎ایم باید در جامعه‎‎ای که ولایتمداری آن زبانزد است ثابت کنیم که تابع ارزش‎ها و اعتقادات اسلامی هستیم.

احمدی‎روشن در خصوص حضور مردم در صحنه‎های راهپیمایی و انتخابات خاطر نشان کرد: همان طور که شاهد بودیم برخی از گروه‎های فتنه می‎خواستند تا حضور مردم را در 22 بهمن سال 1390 تحریم کنند و با خود فکر می‎کردند اگر 13 میلیون نیروی خود را وارد خیابان نکنند آبروی ایران ریخته می‎شود اما به لطف خدا برعکس ترفند آنها در ایران اتفاق افتاد و ما شاهد حضور پرشور مردم در کف خیابان‎‎ها بودیم.

وی یادآور شد: همچنین این افراد می‎خواستند در همان سال، انتخابات را نیز تحریم کنند اما شاهد افزایش مشارکت 13 درصدی مردم در این عرصه بودیم که این حرکت مردم تودهنی بزرگی به آمریکا و اسرائیل بود.

احمدی‎روشن در پایان بیان داشت: شهادت معنای بیداری می‎دهد و بینایی انسان را بر خیلی چیزها مشهود می‎سازد و همین شهادت‎ها به مردم دنیا نشان داد که نباید در زیر یوغ استکبار بمانند و در مقابل ظلم و ستم باید بایستند چرا که حق همیشه پیروز است و باطل هیچگاه ماندنی نیست.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول