اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدر شهید احمدی‎روشن:

اگر تقدیر مصطفی غیر از شهادت بود هرگز دلم آرام نمی‎شد

خبرگزاری فارس: پدر شهید احمدی‌روشن با اشاره به علاقه خود به فرزندش گفت: اگر تقدیر مصطفی غیر از شهادت بود هیچ‎گاه دلم آرام نمی‎شد.

اگر تقدیر مصطفی غیر از شهادت بود هرگز دلم آرام نمی‎شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رحیم احمدی‎روشن در همایش یادواره شهدای هسته‌ای که در تپه نورالشهدای گرگان برگزار شد اظهار داشت: شهدایی که رفتند کار حسینی کردند و این‎ها که مانده‌اند باید زینبی باشند تا پیام شهدا را به همه نسل‎ها برسانند وگرنه یزیدی خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه امروز وظیفه خود می‎دانم تا این تکلیفی که بر دوش من نهاده شده را ادا کنم ابراز داشت: اراده خداوند بر این است تا مستضعفین را وارثین دنیا قرار دهد و در این میان انگشت اشاره را به سوی مردم ایران گرفته است.

احمدی‎روشن ابراز داشت: در انقلاب اسلامی شاهد بودیم که مردم جرسومه‌ فساد و مهره استکبار 2 هزار و 500 ساله را در هم کوبیدند و اسلام را بنا کردند.

پدر شهید احمدی‎روشن با بیان اینکه خداوند انسان‎ها را مورد امتحان قرار می‎دهد افزود: مردم ایران ترس، گرسنگی، بمب باران، خرابی خانه‎هایشان و کشته شدن فرزندانشان را دیدند و در راه خدا خم به ابرو نیاوردند و از سنگین‎ترین مفاد امتحان خداوند موفق بیرون آمدند.

وی خاطر نشان کرد: قبل از شهادت مصطفی اگر می‎گفتند که تمام دارایی‎هایت را بده تا فرزندت زنده بماند این کار را می‎کردم ولی خداوند امثال ما را در عمل انجام شده قرار می‎دهد و همه این‎ها لطف الهی است که شامل حال ما شده است.

احمدی‎روشن تاکید کرد: تمام سرمایه زندگی من فرزندی بود که 32 سال برای او زحمت کشیده بودم و امروز این نهال به بار نشست و سایه‌سار خدمتش به همه ملت ‎رسید.

پدر این شهید با اشاره به علاقه خود به فرزندش متذکر شد: اگر تقدیر مصطفی غیر از شهادت بود هیچ‎گاه دلم آرام نمی‎شد.

وی یادآور شد: مردم ایران مفاد سنگین امتحان خدا را نیز پشت سر گذاشتند و در این راه پدر، فرزند، همسر و خانواده‎های خود را در جبهه‎های مختلف از دست دادند تا از این امتحان سربلند بیرون بیایند.

احمدی‎روشن با اشاره به جنگ تحمیلی ایران خاطر نشان کرد: مردم در این راه رشادت‎های فراوان انجام دادند و به پیروزی رسیدند و باعث شد تا دشمنان مأیوس و در نزد دنیا منفور و روسیاه شوند.

پدر شهید با تاکید بر اینکه دشمنان بعد از جنگ بیکار ننشستند و جبهه‎های مختلف را برای نابودی اسلام طرح‎ریزی کردند گفت: جبهه سازندگی جبهه دیگری بود که مردم با موفقیت آن را پشت سر نهادند و پس از آن با تسخیر لانه جاسوسی وارد جنگ دیگری شدند و جوانان این مرز و بوم با جان دل در این راه ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه آخرین جنگ دشمنان بر علیه ایران به دلیل ایجاد علم و فناوری است عنوان کرد: استکبار در سه جبهه قبل شکست خورد و حالا که می‎بیند مردم ایران از لحاظ فناوری به جایی رسیده‎اند، تحمل آن برایش سنگین است چرا که می‎خواهد در جریان هسته‎ای محتاج آنها باشیم.

احمدی‎روشن با اشاره به موافقت مجلس ششم در مورد تعلیق غنی‎سازی اورانیوم افزود: وقتی مصطفی این خبر را شنید یأس و ناامیدی بر چهره‎اش نشست و می‎گفت ماندن ما در سایت هسته‎ای دیگر معنا و مفهومی ندارد.

این پدر شهید یادآور شد: با شکل‎گیری دولت نهم و تاکیدات مقام معظم رهبری بار دیگر غنی‎سازی در دستور کار قرار گرفت و مصطفی و اکیپ او شبانه‌روز تلاش کردند تا به غنی‎سازی 3 و نیم درصدی و 20 درصدی دست یافتند در حالی که پیش از آن دشمن وعده داده بود اگر غنی‎سازی تعطیل شود غنی‎سازی 3 و نیم درصدی را به ما خواهد داد.

وی افزود: در حالی که این کار را نکرد چرا که دشمن هم غنی‎سازی را به حالت تعلیق درآوردند و هم به وعده‎های خود عمل نکردند و این برای ما خط مشی است که نباید به دشمن اعتماد کرد.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول