اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب چرام اولویت آبفای کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب چرام در اولویت کاری آبفای این استان قرار دارد.

اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب چرام اولویت آبفای کهگیلویه و بویراحمد

 علیجان صادق‌پور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام در خصوص گزارشی از وضعیت چگونگی طرح شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان چرام اظهار داشت: ضرورت تسریع در اجرای طرح‌های فاضلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد از اهم برنامه‌های کاری این شرکت بوده که با تلاش همکاران و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال پیگیری می‌باشد.

وی با بیان این که طرح جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر چرام از جمله طرح‌های فاضلاب شهری در استان کهگیلویه و بویراحمد است، عنوان داشت: این پروژه در اولویت برنامه‌های کاری ما بوده که هم اکنون بخشی از این پروژه در حال اجرا است و بخش دیگر آن در حال واگذاری به بخش خصوصی می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد شروع عملیات اجرایی این پروژه را در سال 87 اعلام کرد و گفت: انجام این طرح برای افق طرح یک هزار و 416 و جمعیت 27 هزار و 200 نفر پیش‌بینی‌ شده است.

صادق‌پور اضافه کرد: نوع سیستم تصفیه‌خانه شهر چرام لجن فعال بوده و ظرفیت نهایی این تصفیه‌خانه 6 هزار متر مکعب در شبانه‌روز است که در زمینی به مساحت 5 هکتار اجرا خواهد شد.

رئیس هئیت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشخصات این پروژه بیان داشت: طول شبکه جمع آوری فاضلاب (اصلی – فرعی) 32 کیلومتر و همچنین طول خطوط انتقال دو کیلومتر است.

وی متذکر شد: امیدواریم با اعتباراتی که تخصیص داده می‌شود بتوانیم این پروژه مهم در شهر چرام را به بهره‌برداری برسانیم و مردم چرام از خدمات این پروژه مهم برخوردار شوند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول