اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر:

شرکت آب و فاضلاب خوزستان به تعهدات خود پایبند باشد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: شرکت آب و فاضلاب خوزستان به تعهدات خود در کمیسیون حفاری استان پایبند باشد و در راستای تعهدات خود اقدامی شایسته انجام دهد.

شرکت آب و فاضلاب خوزستان به تعهدات خود پایبند باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غلام سلطانیان ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر درباره حفاری‌های شرکت آب و فاضلاب خوزستان در برخی از مناطق شوشتر اظهار کرد: در کمیسیون حفاری استان که به منظور بررسی حفاری خیابان‌های شوشتر تشکیل شده بود مصوب شده است که برای احداث شبکه فاضلاب شوشتر هر خیابان و کوچه‌ای که حفاری می‌شود باید به طور کامل روکش جدید آسفالت اجرا شود و در این باره شهرداری باید به دنبال اجرای تعهدات از سوی شرکت آب و فاضلاب خوزستان باشد.

وی افزود: در شرایط کنونی در مناطقی مانند کمیته سوخت و بلیتی شوشتر حفاری‌های این پروژه بزرگ آغاز شده است ولی آسفالت معابر در شرایط کنونی رفته‌رفته به مسئله‌ای فراموش شده مبدل می‌شود.

سلطانیان تأکید کرد: شهرداری شوشتر با این شرط مجوز حفاری برای اجرای این پروژه صادر کرده است که روکش آسفالت برای معابر حفاری شده اجرا شود.

وی با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی وضعیت کمیسیون ماده 100 شهرداری بسیار بد شده است، افزود: نماینده دادگستری در کمیسیون ماده 100 شهرداری به تازگی تعیین شده است و به این دلیل باید در اسرع وقت در راستای تشکیل جلسات کمیسیون و فعالیت مجدد آن اقدام شود.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر تأکید کرد: قاضی کاویانی به عنوان قاضی کمیسیون ماده 100 شهرداری شوشتر تعیین شده است و باید با فعالیت زیاد کمیسیون در راستای کاهش تخلفات روز افزون در بخش ساخت و ساز شهرداری اقدامی سریع کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول