اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره آب ‎و فاضلاب شهری گلستان خبر داد

لوله‌گذاری 400 متر از شبکه فاضلاب در شهر گرگان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره آب ‎و فاضلاب شهری گلستان گفت: لوله‌گذاری 400 متر از شبکه فاضلاب شهر گرگان در دست اجرا است.

لوله‌گذاری 400 متر از شبکه فاضلاب در شهر گرگان

منصور هاشمی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: برای اجرای پروژه لوله‌گذاری فاضلاب در مسیر ابتدای خیابان پاسداران تا سه راهی لشگر به دلیل اینکه با مشکلات ترافیکی و مسائل اجتماعی روبه‌رو بودیم بعد از یکسال رایزنی با شهرداری گرگان مجوز اجرای آن را اخذ کرده‎ایم.

وی با بیان اینکه در این پروژه با استفاده از روش‎های جدید فضای کمتری در حفر اشغال شده تا تنش اجتماعی نداشته باشد، اضافه کرد: شبکه فاضلاب به دو روش ترانش باز و بسته اجرا می‎شود و معمولا در مسیر اصلی شهر که از لحاظ ترافیکی اجرای پروژه‎ تاسیساتی با مشکل روبه‎رو است از روش ترانش بسته استفاده کرده‎ایم.

هاشمی خاطر نشان کرد: با استفاده از این روش بالاترین فرصت زمانی را در کمترین فضا برای اجرای پروژه به دست خواهیم آورد.

سرپرست اداره آب‎ و فاضلاب شهری گلستان با اشاره به برنامه زمان‎بندی این پروژه تصریح کرد: پروژه لوله‌گذاری بخشی از فاضلاب شهر گرگان در کمتر از یک ماه شروع شده و در 25 شهریور ‌ماه به اتمام خواهد رسید.

وی یادآور شد: این پروژه در مسیر 400 متر با لوله‎گذاری به قطر داخلی 600 میلی‌متر در حال اجراست و با اجرایی شدن آن 20 درصد فاضلاب شهر گرگان جمع‌آوری می‎شود.

هاشمی در ادامه با اشاره به اقداماتی که در دولت نهم و دهم در حوزه آب‎ و فاضلاب محقق شده است تصریح کرد: در طول این مدت کارهای ارزشمند بسیاری را در استان شاهد هستیم از جمله خرید، نصب و راه‎اندازی یک‌هزار و 800 کیلووات خازن برای تاسیسات استان (کاهش توان راکتیو)، بازسازی ایستگاه‎های پمپاژ در خیابان‎های گل‎ها و خرگوش تپه شهر گرگان و نصب تابلوی چنج‎اور برای راه‎اندازی دیزل و ژنراتورهای دو ایستگاه به صورت اتوماتیک بخشی از این اقدامات بوده است.

وی همچنین طراحی، خرید، نصب و راه‎اندازی تابلوی سه سلولی ایستگاه پمپاژه شهر گالیکش به روش کنترل دور، طراحی مجدد راندمان 21 حلقه چاه در استان، پیگیری افزایش، خرید برق و برق‌دار کردن تاسیسات برقی در سراسر استان، استاندارد‌سازی 63 دستگاه تابلو و سیستم ارت در تمامی تابلوهای راه‌انداز الکترو موتور در سطح استان و ... را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد.

سرپرست اداره آب‎ و فاضلاب شهری استان گلستان با اشاره به اینکه در آخرین سال‎های خدمت دولت 36 طرح ماندگار برای استان تعریف شده است خاطر نشان کرد: از این تعداد هشت پروژه مهر ماندگار مربوط به آب‎ و فاضلاب است که نشان از توجه مسئولان به این حوزه دارد.

انتهای پیام/ز10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول