اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

پساب فاضلاب تالاب گاوخونی گندزدایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: پساب فاضلاب تالاب گاوخونی گندزدایی و پس از تصفیه به این تالاب منتقل می‌شود.

پساب فاضلاب تالاب گاوخونی گندزدایی می‌شود

هاشم امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد نحوه انتقال پساب فاضلاب به تالاب گاوخونی اظهار کرد: قرار است در بخش مدیریت بحران و منابع طبیعی استان طرح احیای تالاب گاوخونی انجام و باید این سهم را با همکاری سازمان آب منطقه‌ای استان مشخص کرد.

وی در مورد میزان پساب مورد نیاز تالاب گاو خونی افزود: در جلسه‌ای که برگزار می‌کنیم میزان پساب مورد نیاز این تالاب مشخص می‌شود. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بیان کرد: با توجه به خشک‌سالی سال‌های اخیر و اهمیت آب و پساب اقدامات خوبی برای گندزدایی پساب انجام شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر افزایش کیفیت پساب تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب اصفهان است که به دلیل مشکلات بوی نامطبوع و هم استفاده از پساب تصفیه می‌شود.

امینی از افتتاح سیستم هوادهی زیر سطحی با اعتبار یک میلیارد تومان تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: این امر موجب شده است تا «dod» فاضلاب به زیر 20 برسد.

وی گفت: با اقداماتی که در خیابان بلال اصفهانی در حال انجام است 700 لیتر پساب را از تصفیه‌خانه جنوب کاهش داده و به شرق سجزی منتقل می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: کویرزدایی و کاشت گیاهان باید مناسب با اقلیم کویر و هماهنگ با آن باشد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول