اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح فاضلاب شوشتر:

اجرای شبکه فاضلاب مسکن مهر شوشتر به پایان رسید

خبرگزاری فارس: مجری طرح فاضلاب شوشتر گفت: اجرای همه خطوط اصلی انتقال فاضلاب سایت مسکن مهر شوشتر به پایان رسیده است.

اجرای شبکه فاضلاب مسکن مهر شوشتر به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرزاد فاضلی عصر امروز در جلسه شورای مسکن مهر شوشتر اظهار داشت: در شرایط صد درصد اجرای طرح فاضلاب در سایت مسکن مهر به پایان رسیده است.

وی افزود: اصلی‌ترین مشکلی که برای احداث فاضلاب در مسکن مهر شوشتر وجود دارد اتصال شبکه اصلی به منازل است که مشکلات فراوانی به وجود می‌آورد.

وی با اشاره به نیمه‌ساز بودن معابر و واحدهای ساختمانی گفت: تجمیع نخاله‌های ساختمانی درب واحد‌های ساختمانی و نبود فضا برای فعالیت پیمانکار از مهم‌ترین مشکلاتی است که در این سایت با آن مواجه هستیم.

فاضلی با اشاره به اینکه نمی‌توان شبکه‌های فاضلاب خانگی را به شبکه اصلی وصل کرد، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی به دلیل عمق بسیار کم انشعابات فاضلاب که کمتر از 60 متر از سطح زمین خواهد بود امکان اتصال منازل به شبکه فاضلاب نیست.

وی تأکید کرد: در صورتی که در شرایط کنونی منازل به شبکه فاضلاب متصل شود برای آماده‌سازی بخش اعظم انشعابات تخریب خواهد شد و به این دلیل دوباره کاری در این بخش زیان انباشته برای پیمانکار را در پیش خواهد داشت.

مجری طرح فاضلاب شوشتر با اشاره به اینکه اتحادیه مسکن مهر شوشتر با پیمانکاران همکاری کند، افزود: اتحادیه با پیمانکاران همکاری کند و برای آن‌ها جبهه فعالیت در سایت را فراهم کند.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول