اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر لاهیجان:

مشکل آب و فاضلاب لاهیجان پیگیری شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: باید با ایجاد تعامل و همکاری، مشکلات حوزه آب و فاضلاب لاهیجان با جدیت پیگیری و برطرف شود.

مشکل آب و  فاضلاب لاهیجان پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، جواد نجار تمیز کار در نشست با مدیر اداره آبفای این شهرستان در جلسه شورای شهر لاهیجان با گرامیداشت سالروز قیام خونین 17 شهریور 57، به مراجعه تعداد زیادی از شهروندان لاهیجان به شورای اسلامی شهر و گله‌مندی آنها از مشکلات عدیده آب و فاضلاب در گذشته اشاره کرد.

وی اظهار کرد: عمل نکردن مسئولان آب و فاضلاب نسبت به وعده‌ها موجب بی‌اعتمادی مردم و اعضای شورای اسلامی شهر به آنها شده است.

این مسئول با تاکید بر ضرورت همکاری در برطرف کردن مشکلات مردم ابراز کرد: باید با ایجاد یک تعامل و همکاری مشکلات حوزه آب و فاضلاب لاهیجان با جدیت پیگیری و برطرف شود.

وی با آرزوی توفیق برای مدیر جدید آبفای لاهیجان و همکارانشان یادآور شد: امیدواریم با تخصص، درایت و پیگیری مدیریت این نهاد رضایتمندی خداوند متعال و مردم فهیم لاهیجان فراهم آید.

شهردار لاهیجان نیز در نشست مذکور با تأکید بر اینکه سازمان‌های حفار باید برنامه‌های خود را در ابتدای هر سال یا به طور مقطعی به شهرداری اعلام کنند، گفت: شهرداری لاهیجان در ابتدای هر سال با ارسال نامه از تمام اداره‌های حفار می‌خواهد تا طرح و مسیرهایی که نیازمند به حفاری برای اجرای پروژه‌هاست را اعلام کنند اما پاسخ مناسب و شفافی دریافت نمی‌شود.

رضا کهالی، بی‌برنامگی مسئولان را موجب بد بینی و هدر رفتن سرمایه ملی عنوان کرد.

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان و رئیس شورای استان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه استشمام بوی ناخوشایند در برخی از مناطق زیبنده شهر توریستی لاهیجان نیست، اظهار کرد: این امر موجب نارضایتی شهروندان و کاهش ساخت و ساز در آن مناطق شده است. 

حسینعلی خدایگانی خواستار تعامل و چاره‌جویی در این راستا شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در جلسه مذکور با بیان اینکه حدیث آب و فاضلاب تبدیل به قصه پر غصه‌ای برای نمایندگان مردم در شورا شده است، بیان کرد: با وجود تمام هماهنگی‌ها و جلسات مکرر که با مسئولان آب و فاضلاب داشتیم اما نتایج خوبی حاصل نشد و مشکلات همچنان پابرجاست.

مهدی شمس، به آلودگی آب شرب لاهیجان اشاره کرد و افزود: چرا شهروندان لاهیجان باید آب آشامیدنی خود را با دبه از شیرهای ویژه تهیه کنند.

سید رضی فلاح‌چای عضو دیگر شورای شهر لاهیجان نیز به افت فشار آب در برخی از مناطق فرسوده شبکه آبرسانی، تعدد و حجم زیاد حفاری‌ها در برخی از مناطق، عدم تخلیه فاضلاب توسط آبفا و فرسودگی شبکه آبرسانی اشاره کرد.

رئیس جدید اداره آبفای لاهیجان نیز در جلسه مذکور حمایت شورای اسلامی شهر از مدیران اجرایی را موجب ارتقای سطح کیفی خدمات به شهروندان دانست و خواستار تعامل بیشتر و استفاده از نقطه نظرات اعضای شورای اسلامی شهر شد.

محمد عباسی طرح فاضلاب بهداشتی را از جمله طرح‌های مهر ماندگار نامید و خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری جدی مسئولان اجرایی استان این طرح تا پایان دولت نهم به بهره‌برداری برسد.

در پایان این جلسه مقرر شده تا کمیته‌ای به منظور بررسی و برطرف شدن مشکلات آب و فاضلاب شهری تشکیل شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول