اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش نماینده مردم تهران در مجلس به فیلم موهن علیه پیامبر (ص)

گسترش اسلام در جهان دشمنان را نابود خواهد کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس در واکنش ‌به فیلم موهن علیه پیامیر (ص) گفت:‌ گسترش اسلام در جهان دشمنان را نابود خواهد کرد.

گسترش اسلام در جهان دشمنان را نابود خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام سید محمود نبویان شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای هسته‎ای که در جوار گلزار شهدای گمنام در تپه‎نورالشهدا گرگان برگزار شد در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: 2 هزار شبکه ماهواره‎ای ‌روی جوانان زوم کرده‎اند تا جوانان را از ما بگیرند.

وی در خصوص تحریم‎ها بیان داشت: استکبار سنگین‎ترین تحریم‎ها را علیه ایران آزمایش کرد و به قول خودش تحریم‎های فلج‎کننده را به کار گرفت تا ایران در انزوای کامل قرار بگیرد اما دیدم که در اجلاس نم 120 کشور حضور پیدا کردند که اینها نشان می‎دهد ایران در اوج قرار دارد و از عزت و توانمندی برخوردار است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی موفقیت ایران را در تمامی عرصه‎ها در سایه اسلام دانست و تصریح کرد: اکنون در زمینه پزشکی ایران در اوج قرار دارد در صورتی که در گذشته از هند، پاکستان و خارج از کشور پزشک به ایران می‎آمد اما امروز ایران در این زمینه به پیشرفت‎های خوبی رسیده است.

نبویان یادآور شد: در اوایل انقلاب تعداد دانشجویان 170 هزار نفر بود اما اکنون این رقم به 4 میلیون و 400 هزار دانشجو ارتقا پیدا کرده است و این رشد علمی در سایه اسلام به دست آمده است.

وی با بیان اینکه دشمنان می‎خواهند ایمان را از ملت ایران بگیرند ابراز داشت: در صنعت نظامی نیز ایران دارای پیشرفت است و دشمن اگر می‎توانست، در یک لحظه ایران را از بین می‎برد اما می‎داند که توان مقابله با کشورمان را ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در گذشته اصلاح‎طلبان می‎گفتند مگر می‎شود ایران و هسته‎ای شدن، اما امروز می‎بینیم در سایه اسلام و عزتی که خداوند به این ملت عطا کرد ایران اکنون در اوج اقتدار است.

نبویان با بیان اینکه آیا در اقتصادی که دنیای مدرن غربی بر آن تکیه دارد معاد و خدا دیده می‎شود یا نه اظهار داشت: آنها می‎گویند هر چه هست حس است و بقیه مزخرف، استکبار سعادت بشر را فقط در لذت دنیا می‎داند و خدا و دین خدا را نفی می‎کند اما در انتهای دهه 60 یک روحانی به نام سید روح‎الله الموسوی الخمینی در مقابل سیلاب نفی خدا، پرچم خداگرایی انقلاب اسلامی را بنا کرد و از طرفی ماتریالیست و دنیای مدرن خدا را خرافه می‎پنداشتند امام راحل پرچمی را بلند کرد که تمام دنیا را به خدا، معاد و انبیاء دعوت کرد و شهدای ما نیز پای این انقلاب شهید شدند و از جان خود گذشتند.

وی ضمن محکوم کردن فیلم توهین‎آمیز‌ در خصوص پیا‌مبر گرامی اسلام (ص) ‌خاطر نشان کرد: دشمن نیامده تا خاک ما را از ما بگیرد، آمده تا در برابر اسلام بایستد و شعار جمهوری اسلامی ایران این است که «ما در سایه اسلام عزیز خواهیم شد».

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول