اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم کشاورزی گرگان:

الگوی اسلامی ایرانی به دنبال تمدن جدید است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: الگوی اسلامی ایرانی به دنبال تمدن جدید است که جدا از تمدن شرق و غرب باشد.

الگوی اسلامی ایرانی به دنبال تمدن جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمد سوداگر صبح امروز در نخستین جلسه کمیته تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت استان گلستان اظهار داشت: الگوی اسلامی ایرانی به دنبال تمدن جدید است که جدا از تمدن شرق و غرب باشد.

وی تصریح کرد: اقتصاد سوسیالیستی و لیبرال موفق نبوده و امروز اقتصاد اسلامی پیشگام است.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علوم کشاورزی گرگان با تاکید بر اینکه محور تحولات باید از علوم انسانی آغاز شود متذکر شد: متاسفانه به این موضوع در نظام آموزشی به خوبی پرداخته نشده است چنانکه می‎بینیم ضعیف‎ترین افراد در رشته علوم انسانی ورود پیدا می‎کنند.

سوداگر خاطر نشان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری اگر انقلاب و تمدنی صورت می‎گیرد باید از علوم‌ انسانی شکوفا شود لذا لازم است آموزش و پرورش در این زمینه اهتمام ویژه‎ای از خود نشان دهد.

وی با بیان اینکه در راس الگوی اسلامی پیشرفت مقام‎ معظم رهبری قرار دارد ابراز داشت: باید در این کمیته تمام مسائل بیان شود و با بررسی کارشناسانه در راستای رفع موانع اقدام شود.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علوم کشاورزی گرگان اظهار داشت: این کمیته باید در قالب کامل گنجانده شود و در مسائلی چون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تبادل نظر داشته باشد و بعد از تشکیل می‎تواند بر پایه تصمیم‎گیری‎های صحیح اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول